Företagets verksamhet är att framställa 3D-grafik i form av enskilda modeller och'/eller bilder, sälja konsulttjänster inom 3D-grafik, spelprogrammering, teknisk implementering av 3D-grafik samt undervisning inom denna teknik och därmed förenlig verksamhet. Företaget riktar sig till datorspels-, film- och reklambranschen samt till skolor, företag och privatpersoner vad avser utbildning.
2023-05* | 2022-05* | 2021-05* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 55 | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 34 | -4 | -7 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 34 | -4 | -7 |
Årets resultat (tkr) | 34 | -4 | -7 |
Summa tillgångar (tkr) | 143 | 104 | 110 |
Antal anställda |
2023-05* | 2022-05* | 2021-05* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 55 | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 34 | -4 | -7 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 34 | -4 | -7 |
Årets resultat (tkr) | 34 | -4 | -7 |
TILLGÅNGAR | 2023-05* | 2022-05* | 2021-05* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 17 | 17 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 143 | 88 | 94 |
Tillgångar (tkr) | 143 | 104 | 110 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-05* | 2022-05* | 2021-05* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 104 | 70 | 73 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 39 | 34 | 36 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 143 | 104 | 110 |
2023-05* | 2022-05* | 2021-05* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-05* | 2022-05* | 2021-05* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 61.8% | 0.0% | 0.0% |
Soliditet | 72.7% | 67.3% | 66.4% |
Kassalikviditet | 366.7% | 258.8% | 261.1% |
Företagets verksamhet är att framställa 3D-grafik i form av enskilda modeller och'/eller bilder, sälja konsulttjänster inom 3D-grafik, spelprogrammering, teknisk implementering av 3D-grafik samt undervisning inom denna teknik och därmed förenlig verksamhet. Företaget riktar sig till datorspels-, film- och reklambranschen samt till skolor, företag och privatpersoner vad avser utbildning.