facebook_pixelBredbandsbolaget - Katarinavägen 15, Stockholm | hitta.se
Hitta.se

Kundservice och Support Privat

Kundservice och Support Företag

Bredbandsexperten

Katarinavägen 15 streetviewKatarinavägen 15 Karta

Leveransadress

Telenor Sverige AB
116 88 Stockholm
måndag10:00 - 15:00
tisdag10:00 - 15:00
onsdag10:00 - 15:00
torsdag10:00 - 15:00
fredag10:00 - 15:00
lördag10:00 - 15:00
söndag10:00 - 15:00
Föreslå ändringar

Om Bredbandsbolaget

Bredbandsbolaget är verksam inom Telekommunikation i Stockholm.

Är det här ditt företag?

När viktig information saknas om ditt företag får ni färre kundkontakter. Kostnadsfritt första 30 dagarna!


Komplett bevakning av företag med UC Håll Koll

Bli direkt meddelad om förändringar görs för ditt förtag och stoppa bedragarna i tid vid en pågående bolagskapningLäs mer och skaffa ID –Skydd för företag!

Förbättra ditt företags kassaflöde

Bredbandsbolaget har 2.1 i betyg!

Bredbandsbolaget har betygsatts av 23 personer varav tio även lämnat en kommentar.
Innehållet i denna sektion är skapat av användare.

Skriv ett omdöme

2.1 /5

23 betyg. 10 kommentarer

Mats C.

för mer än 6 månader sedan

Kommer inte fram till support genom att knappa mig fram. Helt värdelöst.

Claes R.

för mer än 6 månader sedan

Försökt att komma fram per tfn. Helt omöjligt. Skulle önska att bli uppringd i stället. 021-133681

Birgitta

för mer än ett år sedan

Omkopplad 3 gånger sen sitta i lång kö varje gång.

Karin S.

för mer än ett år sedan

Rekordlånga vöntetider. Vem betalar den telefon-notan? Inte Telenor eller Bredbandsbolaget! Det är KUNDEN som alltid får betala. Så oproffsigt att via tjatiga automatsvar ljuga kunden direkt i telefonsvaret att ni svarar så snart ni kan.... Tydligen har ni en skev bild av kundens TID och PENGAR!

Olga

för mer än ett år sedan

Jag har avslutad abonemang 31.07 och blev bortkopplad 31.07 kl 05.00 på morgonen,när försökte ringa till kundtjänst,då skickade de mig vidare till slut ingen kunde ge mig svar och sa att samtalet bröts...och låg på luren...jag har betalt för hela månaden och ville få levererat tjänst till 31.07 kl 23.59 !!!! Ingen respekt till sina kunder!!

Jonas

för mer än ett år sedan

Satt i kö i kundtjänst i 35 minuter, när jag kom fram skulle jag bli kopplad vidare och jag sa att jag ej ville stå i någon lång kö igen. Han som jag pratade med sa att det ej var någon kö om man ville säga upp Abonnemanget, han kopplade vidare och de säger via telefonsvarare att de har stängt kl 17:00. Har varit kund från starten, tycker detta var dålig service.

Martin

för mer än ett år sedan

Fruktansvärt dålig kundservice som vid upprepade tillfällen inte svarar på mail på flera veckor (!). Mitt ärende gäller att dem skickat faktura till fel adress som sedan gått till inkasso, trots att jag mailat fem (och fått svar) den adress jag vill få fakturorna till (min folkbokföringsadress). Detta har sedan gått vidare till Kronofogden och trots detta ingen respons alls där dem tar något ansvar. Känns som ett rent scam vilket förvånar med tanke på företagets storlek.

Johan

för mer än ett år sedan

Har en fiberlösning, Den fungerar så fruktansvärt dåligt. Hastigheten går från 1,45 mbit till 244 mbit. Ibland kan man inte ens streama, tv,n bara buffrar och detta via fiber ?

Marianne L.

för mer än ett år sedan

Har varit kund i över ett halvår nu och har ännu inte fått en faktura som varit korrekt. Ringt för korr. som sker en månad senare och beloppen blir så konstiga så jag kan inte veta om jag betalt rätt eller ej. Rabatter och avdrag. Trots detta har jag betalat över 100kr förmycket enligt vad de lovat från början. Kontaktar dem och de gör någon överenskommelse med mig som nästa gång inte gäller för det inte gjort någon anteckning mm. Min telefontid till detta bolag är redan många timmar.

Bernt K.

för mer än ett år sedan

Efter övergången från Canal Digital har inte boxen fungerat riktigt vid inspelningar. Den har fabriksåterställts enligt uppgifter från Bredbandsbolaget men fungerar ändå inte rätt. De gör ingenting åt detta . Dessutom satt jag idag i 90 minuter i telefonkö vilket är helt otillfredsställande. Jag förväntar mig en kompensation för saker jag betalar för men som de inte kan leverera!

Ska en medarbetare börja eller sluta?

Beställ innan kl 15 & vi levererar redan nästa dag! Skräddarsy just din tårta med valfri text & bild.Skapa tårta

Din Tårta

Karta och andra adresser

Katarinavägen 15, 116 45 Stockholm

Bredbandsbolaget har verksamhet på Katarinavägen 15, Stockholm. 


Mobilabonnemang samt mobil växel till företag, helt oberoende av mobiloperatör.Läs mer här!

Användarbilder

Ladda upp bilder (valfritt) (Maxstorlek: 5MB)

Branscher

Olika telefon- & mobilformat

Mobilformat för 077-077 70 00

Mobilformat för 077-077 71 11

Mobilformat för 077-077 76 66

Telefonformat för 08-506 983 00