Väntar på att kundtjänst skall ringa mig som det står i mailet som jag fick för en vecka sedan ,efter att deras lev tid inte håller tiden .Katastrof dåligt av dem
Har försökt att få kontakt med en levade människa för att ställa saker till rätta med dem angående en lev. Hur man en gör så hamnar manb vid en chatt eller en robbort utan att man får svar på sin fråga .Sista gången jag handlar hods dem innan de fixar till en kundtjänst som fungerar.
Läs mer...kan inte få telefonkontakt, uselt!
Bra bemötande då man väl hittat fram till personlig kontakt.
Jag betalade för hemleverans och inkoppling av ny tvättmaskin och bortforsling av den gamla maskinen. Montörerna satte den nya maskinen i hallen - och gick därifrån! En extrainkallad rörmokare kostade flera tusen kronor!
Ni krediter del av faktura men glömmer frakten på den krediterade varan som inte finns i lager!!!!!!
Till eltandborste skulle det vara ned extra borstar. De kom ej. Elgiganten säljer de inte ens. Inte så bra.
Fullständigt totalt omöjligt att komma i kontakt med sedan vi fått fel på en nyinköpt tv.
Praktiskt att inte vara tillgängligt vid problem.
Dessutom utlovades ett lägre pris på ett specialabonnemang men det har vi inte sett röken av.
Elgiganten är definitivt ett avslutat kapitel med en så katastrofalt dålig och bristande intresse för kundservice.
Nalle
Läs mer...Lämnade in en dator för garantirep den 15 juli. Den 28 juli 13 DAGAR senare får jag sms att datorn är på verkstad. (När jag skickar prylar mellan Enköping och Helsingör når försändelsen Helsingör före 12.00 dagen efter om jag skickar med FedEx före 12.00 och då har godset passerat Orly-flygplatsen under natten). Den 2 augusti får jag ett sms med samma innehåll. Fem minuter senare får jag ett sms som säger att reservdelar beställts, det tog alltså fem minuter av all ti att konstatera. Den 26 augusti får jag exakt samma meddelande. Det går inte att spåra arbetet trots att det finns en sådan funktion på hemsidan. Jag förstår att det för tillfället inte fungerar då ni saknar en ansvarig för service, men hoppas att det för företagets överlevnad tillsätts en sådan å det snaraste. NI BEHÖVER OMEDELBAR HJÄLP!
Läs mer...