Värdelös servis och kundbemötande,
Omöjliga att få ta på, paketen kommet aldrig när och till dom platser som dom ska
Under all kritik. 5:e gången jag har fått sms dagen innan att mitt paket är på väg och att dom lämnar utanför dörren( jag behöver inte vara hemma står det i sms) men leveransdagen kommer sms 12.09 att ” vi försökte idag 11.46 leverera ditt paket men det gick inte”. Chafförern har inte ringt när han så kallat är utanför , alla mina uppgifter som portkod, telefon nr, efter vilken tid på kvällen koden inte funkar och då ringer man upp etc. Hemma hela dagen, ringer upp kundtjänsten som skyller på leverantören att dom inte uppgett all information och ber mig att kontakta företaget som varorna är köpt ifrån och i frågasätta dem och maila tillbaka till postkort. Har själv jobbat med reklamationer i möbelbranschen,aldrig så ber man kunden att själv kontakta möbelfabriken för bekräftelse för kontaktuppgifter, mobiler eller order. Postnord är ett oseriöst företag och ett skämt. Tyvärr är man som kund i Sverige beroende av er.
Läs mer...Totalt antal fordon: 5
Senaste införskaffat: en Volvo V60. Fordonet köptes 2020
Visa värdering och all info i bilregistretVerksamheten ingår i: | Postnord Group AB |
Organisationsnummer: | 556128-6559 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | PostNord AB |
VD: | Annemarie Gardshol |
Bolaget registrerat: | 1994-01-01 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 70100 - Verksamheter som utövas av huvudkontor |
Mobilformat för 020-96 96 96