Är så fruktansvärt besviken och ledsen över det dåliga och nonchalanta mottagandet som jag fick vid mitt första samtal för att få en åtgärdande tid. Ringde in för två veckor sedan när jag upptäckte att min "tråd" som jag har bakom mina tänder släppt. Förklarade tydligt att tänderna flyttar på sig och det ganska snabbt så jag var i behov av en akuttid för att åtgärda detta så snabbt som möjligt pga de konsekvenser som jag vet kommer att bli. Jag blev för det första dumförklarad hur jag kunde veta att tråden släppt när jag varken kan se den eller kände det. Jag förklarade att mina tänder har flyttat på sig så därav så vet jag att nåt är fel med tråden (har även tidigare erfarenhet av det) men jag var inte prioriterad vilket jag fick tydlig information om. Man prioriterar bara dom med värk (jag förstår det också såklart).
Resultatet nu är en ny tandrad med en glugg, en remiss till manhem och förmodligen en jäkligt hög kostnad till följd av detta!
Men som sagt mest besviken är jag över det otroligt dåliga bemötandet. Du (för det gäller en av rådgivarna) borde verkligen byta jobb!
Läs mer...Totalt antal fordon: 471
Senaste införskaffat: en Chevrolet K35903. Fordonet köptes 2018
Visa värdering och all info i bilregistretTelefonformat för 023-49 04 00