Är det här ditt företag?
När viktig information saknas om ditt företag får ni färre kundkontakter. Kostnadsfritt första 30 dagarna!
Komplett bevakning av företag med UC Håll Koll
Bli direkt meddelad om förändringar görs för ditt förtag och stoppa bedragarna i tid vid en pågående bolagskapningLäs mer och skaffa ID –Skydd för företag!
Har beställt två olika bänkskivor, den ena har jag fått men ej den andra - suttit o väntat vid 2 olika tillfällen men ingen leverans vid utlovad tid! Åkte ut till Ikea ör att få hjälp från köksavdelningen men fick beskedet att ja måste ringa till leverans avdelningen MEN som tidigare omdöme det går ej att komma fram - bortkopplas o hänvisad till hemsidan efter de valen jag gett roboten. Angav andra skäl för att på något sätt få tala med en person - men hur jag än försöker komma fram till denna personliga service, hamnar man i ref till "-gå in på www.ikea.se och se om...." 🔁...... Efter att ha försökt ett antal gånger och alternativ ger jag nu upp.. varav ni bryter samtalet. Min uppfattning om hur ni behandlar kunder är också under all kritik. Någon sämre bemötande och service har jag aldrig varit med om. Betyg på 1(det fanns ju iaf ett tel-nr?!?). Skulle mycket gärna tala med ansvarig chef, men den är väl också en del av hemsidan.. . En till mycket besviken kund.. Jag har tyckt att Ikea har varit ett bra företag, men de verkar totalt ha tappat bort sig. Vet fortfarande inte var min bänkskiva är, men de har ju fått betalt så man är väl inte intressant längre... Grrrr
Fick uppgift om att jag kunde få produkthjälp/support gällande två olika ämnen per tel, MEN, hur jag än försöker komma fram till denna personliga service, hamnar man i ref till "-gå in på www.ikea.se och se om...." 🔁...... Efter att ha försökt ett antal gånger och alternativ ger jag nu upp.. varav ni bryter samtalet. Min uppfattning om hur ni behandlar kunder är också under all kritik. Någon sämre bemötande och service har jag aldrig varit med om. Betyg på 1(det fanns ju iaf ett tel-nr?!?). Skulle mycket gärna tala med ansvarig chef, men den är väl också en del av hemsidan.. . En till mycket besviken kund..
Fick uppgift om att jag kunde gå in på www.ikea.se och se om en vara fanns i lager i kungen kurva efter att försökt i en halvtimme gav jag upp. Ringde Ikea Kungens Kurva och väntade 1 timme och 58 minuter varav ni bryter samtalet. Min uppfattning om hur ni behandlar kunder är under all kritik. Någon sämre bemötande och service har jag aldrig varit med om. Mitt betyg på 1-10 är minus 10. Skulle mycket gärna tala med ansvarig chef. Åke Larsson 0705838709 En mycket besviken kund
Ni kan granska nu ned att skicka personal till Byten o återköp det är ufatbart att man väntar så mycket
Jag har stott i snart en Tim för att bytta en stång som är fel finns ingen personal att hand om kunder eller finns bara en som försvinna då och då, varor det för sättet????
Jag väljer Ikea kundens Kurva över Barkarby alla dagar veckan. De har ett bra flöde och sen hittar man ju alltid något extra att få med sig hem
Ska en medarbetare börja eller sluta?
Beställ innan kl 15 & vi levererar redan nästa dag! Skräddarsy just din tårta med valfri text & bild.Skapa tårta
Verksamheten ingår i: | Ikea Svenska Försäljnings AB |
Organisationsnummer: | 556074-7569 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Ikea AB |
VD: | Lena Britt Annika Herder |
Bolaget registrerat: | 1972-01-01 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 47591 - Specialiserad butikshandel med möbler för hemmet |
Inledningen med beställning var bra men informationen om betalningen var urusel. Gjorde som säljaren sa och valde Klarna. Får ett meddelande från IKEA att ordern är makulerad för att den ej är betald????? Har idag suttit i telefon 2x1 1/2 Tim. . Undrar HUR ända in i , kan man få kontakt Med någon att tala med för att förnya min beställning????? Var snäll och informera om vad nr i stjärnorna står för 1/bra 5/dåligt eller tvärtom!!!!!