Om KLM Royal Dutch Airlines
KLM Royal Dutch Airlines är verksam inom Flygbolag och Flygtransporter
Leonardo T.
för 4 månader sedan
Fruktansvärt dålig service. Alla nummer man ringer till KLM fungerar inte eller är avstängd. Man kan inte får hjälp med bagaget genom telefon. Man måste åka hela vägen till flygplatsen att betala och boka bagaget när man glömmer betala och boka bagaget genom internet. Detta är fruktansvärt dåligt service från KLM
Magnus L.
för 6 månader sedan
På hemsidan står det klart och tydligt att flying blue medlemmar kan kostnadsfritt ta med golfbag bara man skriver ut en blankett som inte finns. Efter en timma i telefonkö får jag veta att detta togs bort i mars 2023. Men hemsidan är inte uppdaterad...
Cecilia B.
för mer än ett år sedan
Hopplösa att komma i kontakt med, hopplöst bolag att få svar från. Efter många påtryckningar fick jag ersättning - i form av kuponger för KLM, ett flygbolag jag aldrig mer vill flyga med. Uselt.
Susanne B.
för mer än ett år sedan
Jag har ringt tre gånger med några min mellanrum och när jag kommer till att jag ska vänta då lägger dom på. Så det blir ett STORT minus på deras Svenska kundservice.
Ann N.
för mer än ett år sedan
you can't cancel your flight with KLM and you can't get any help from them when help is needed for instance when it comes to a matter where an insurance needs a confirmation about a cancellation.
Mats F.
för mer än ett år sedan
Min flight från AMS blev inställd mitt i natten. Ingen personal kvar på Schipol. Infodesk stängd. Blev kvar på flygplatsen i två dygn utan bagage och hjälp. Hopplöst att sedan komma i kontakt vare sig med telefon eller via webb. Skandallöst dåligt uppträdande från KLM
Bert S.
för mer än ett år sedan
Kan bara skriva under på dom som försökt och kammat noll i att få en kontakt. Har försökt otaliga ggr men går inte. Avråder starkt att åka med KLM!!!
Christina S.
för mer än ett år sedan
Försökt nå KLM ett antal gånger (minst 10) pga inställd flight. På telefon svarar ingen men medger att jag gett upp efter 30 minuter varje gång. Via sms lovar de att återkomma - händer inte! Den enda adress som finns att hitta är till huvudkontoret på Shiphol.
Per L.
för mer än ett år sedan
Helt otroligt dåligt att man inte kommer i kontakt med KLM, KLM har verkligen tappat allt kund focus.
Mats O.
för mer än ett år sedan
Fruktansvärt dåligt!!! Vårt bagage har varit borta i 2 veckor . Har spenderat 1 timme i telefon varje dag i 2 veckor. När vi nu ska försöka få ersättning så går det ej att få kontakt med företaget. Man kopplas hela tiden bort... Res ej med KLM!! Under all kritik!!
Ditt företag? Syns i miljontals sökningar
Användarbilder
Ladda upp bilder (valfritt) (Maxstorlek: 20MB)
Fordon registrerade på KLM Royal Dutch Airlines
Totalt antal fordon: 3
Senaste införskaffat: en Volvo XC60. Fordonet köptes 2023