Service helt enl. Mina önskemål. Jag förbeställde ToR och jag blev hämtad "on the clock".
Hej! Åkte med bolaget i fredags. Väldigt trevlig och tillmötesgående chaufför. Blev väldigt nöjd med körningen.
Den 31/1 kl 21:41 ringde jag till Taxi Östersund för att boka 2 taxi - en taxi den 1/2 kl 7;00 och en taxi den 1/2 kl 17:00 Samtalet besvarade av en manlig telefonist som var irriterad redan från början. Han meddelade att det inte finns några lediga taxi på morgonen och på kvällen kunde jag få delat taxi men först efter kl 18;00. Jag blev lite förvånad att det saknas taxi även på em. Han blev direkt otrevlig och sa om det inte passar då behöver jag inte boka. Jag blev chockad att denna bemötande, jag förväntade mig istället att han kunde ge mig några tips vart ska jag ringa för att fixa taxi (jag sa att jag bor inte här, jag är bara här tillfällig). Jag la på luren och efter att jag har lugnat mig ringde jag tillbaka kl 21:50 och fick pratat med en trevlig kvinnlig telefonist. Jag berättade för henne vad som har hänt och Jag sa att jag skulle vilja prata med personen som jag pratat tidigare. Men pga att jag inte hade personens namn kunde hon inte koppla till honom. Hon sa att de är flera stycken som jobbar på kvällen. Det är inte acceptabelt en sådan bemötande av en person som jobbar i ett företag som bygger på kundkontakt
Bra bilar och förare, men hemsidan för att beställa flygtaxi är det sämre med, måste fixas.
Ditt företag? Syns i miljontals sökningar
Verksamheten ingår i: | Taxi Östersund 199 000 AB |
Organisationsnummer: | 556363-4756 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Manstrom & Co, AB |
VD: | John Stefan Fredriksson |
Bolaget registrerat: | 1989-07-16 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 52219 - Övriga stödtjänster till landtransport |
Fungerade efter förväntan. Jan