Tyvärr går detta företag inte att lita på, vid telefonkontakt lovar man ett och gör något helt annat. Gäller prisavtal där muntligt pris blir något annat vid fakturering/autogiro
Har ringt väldigt många gånger ang ett kabelfel på bredbandet. Det ska ta över 2 månader!!! Ingen på kundtjänst kunde hjälpa till eller höra av sig.
Ringde och anmälde en flytt tre veckor innan flytten, från fiber till ADSL. när vi hade flyttat in i de nya funkade inte internet ändå. Efter X antal samtal och TIMMAR i telefonkö gav jag upp och ville säga upp avtalet. Idag har jag spenderat (i skrivande stund) 3 timmar i telefon kö och ännu inte fått prata med någon som kan hjälpa mig med detta! Telenors kund service är den sämsta på planeten. Fullkomligt obefintlig!
Verksamheten ingår i: | Telenor Sverige AB |
Organisationsnummer: | 556421-0309 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Telenor Mobile Holding AS |
VD: | Bjørn Ivar Moen |
Bolaget registrerat: | 1991-03-19 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 61200 - Trådlös telekommunikation |
Bra servic och väl utbildad personal