facebook_pixel
Hitta.se

Kundservice

Leveransadress

Telenor Sverige AB
116 88 Stockholm

Om Telenor Sverige AB

Telenor Sverige AB är verksam inom trådlös telekommunikation och hade totalt 1 795 anställda 2020. Antalet anställda har ökat med 81 personer sedan 2019 då det jobbade 1 714 personer på företaget. Bolaget är ett aktiebolag som varit aktivt sedan 1991. Telenor Sverige AB omsatte 12 428 515 000 kr senaste räkenskapsåret (2020).

Telenor Sverige AB har 2,4 i betyg!

Telenor Sverige AB har betygsatts av 115 personer varav 52 även lämnat en kommentar.
Innehållet i denna sektion är skapat av användare.

Skriv ett omdöme

2,4 /5

115 betyg. 52 kommentarer

Kurt M.

för en vecka sedan

Telenor bryr sig inte om att mitt mobilnr används av någon annan Jag är oroad för vad det innebär? Har dom koll mina samtal och lurar dom andra med bedrägliga beteenden. Det gäller båda mina mobilnr 0708442816 och 0702242816 TA BORT DETTA BEDRÄGLIGA BETENDEN SOM KAN DRABBA ANDRA ATT LURAS PÅ PENGAR,

Martin S.

för 2 veckor sedan

Bästa mobiloperatören i Sverige. Alltid hjälpsamma och trevliga.

Kerstin L.

för 3 veckor sedan

Det absolut sämsta företag jag haft att göra med.Trots många år som bredband/TV kund har Telenor två gånger nekat mig rabatt på mobil-abonnemang trots att jag efter sju sorger och åtta bedrövelser lyckats prata med någon hos Telenor om detta och fått bekräftat att jag har ovannämda abonnemang. Skiter i det här nu och behåller mitt nuvarande abonnemang Kerstin Lundborg

Jan G.

för en månad sedan

Telenors kundtjänst verkar ha många interna system och personen på kundtjänst hade mycket svårt att få fram information om felanmälan. Mitt ärende ligger hos Telenors fastighetsägarservice, som har lejt ut jobbet till ElTel. Tyvärr så är det väntetider för tekniker, och det verkar som Telenor inte har koll på ElTels planering för de kunde inte säga när det skulle avhjälpas. Jag har möts av osanningar och direkta lögner av personal på kundtjänst. "Vi har meddelat fastighetsägaren", vilket är en lögn då jag är fastighetsägare. "Vi måst blåsa ny fiber". Vilket och visade sig vara lögn. I slutänden kom de dock fram till att fiberbrott är konstaterat, men att det bör vara i närheten av konvertern (teknikern hade skickat in en dålig bild). Fibern behöver därför skarvas/svetsas/lagas. Anmälde detta fel 11 april och har ännu inte fått besked om när felet ska åtgärdas. VD för Telenor AB borde kolla upp samarbetet med ElTel! Helt oacceptabelt att vara utan TV m.m över Påsken och över två veckor.

Heimo A.

för en månad sedan

Omöjligt att få tag i en postadress till huvudkontoret varifrån fakturering sker. Ännu mera omöjligt att få en e-postadress. Ansvariga personer med befogenheter gömmer sig. Inga telefonnummer till personer med ansvar. Endast hänvisning till 020222222 varvid man oftast hamnar på Cypern hos i och för sig trevliga unga manliga personer som totalt saknar befogenheter eller förmåga att hjälpa kunden ifråga.

Christer

för en månad sedan

fick sms från er att jag ska bekräfta e - post adressen. Det fungerade inte i länken från er. Då ringde jag er istället, fick tala med någon hos er, men blev bortkopplad 2 ggr så nu struntar jag i alltihop. Fungerar det inte någon dag så är det så, jag tänker i alla fall inte försöka något mer.

Bo H.

för 2 månader sedan

sORGLIGT BOLAG ATT HA GÖRA MED

Anna C.

för 2 månader sedan

Uruselt. Inga lösningar på varken mail eller telefon. Aldrig rättelser på fakturor ingen återkoppling med mail då man glömt sitt lösenord. kollat både spam och junk box flertalet gånger. väntetid på telefon är skadligt för människan och dessutom ohållbart.

Anna C.

för 2 månader sedan

Uruselt Det går inte att lösa det minsta problem varken på mina sidor eller per telefon. Kundtjänst existerar inte. Att sitta i telefonkö är direkt skadligt för hälsan. Inga mail går fram då man glömt sin lösenord och skall få återkoppling via mail. synat både spam och junk box.

Tove F.

för 2 månader sedan

Otrevlig försäljare som blev konfrontativ när jag vänligt försökte avstyra samtalet.

Telenor Sverige AB gick med vinst (2020)

Telenor Sverige AB gick med vinst, 2 088 413 000 kr. Telenor Sverige AB minskade sin omsättning med -4,94% senaste räkenskapsåret. Bolaget har 1 795 anställda, snittlönen har minskat 0%.

Användarbilder

Ladda upp bilder (valfritt) (Maxstorlek: 20MB)

Verksamhetsbeskrivningen för Telenor Sverige AB:

Bolaget skall ha till föremål för sin verksamhet att direkt eller indirekt utveckla, äga och driva mobila och fasta telekommunikationsnät samt att försälja och tillhandahålla tjänster inom bredband, TV och telefoni och bedriva därmed förenlig verksamhet.

Verksamheten ingår i:

Telenor Sverige AB

Organisationsnummer:

556421-0309

Bolagsform:

Aktiebolag

Moderbolag:

Telenor Mobile Holding AS

VD:

Bjørn Ivar Moen

Bolaget registrerat:

1991-05-14

F-skatt:

Ja

Momsregistrering:

Ja

Svensk Näringsgrensindelning - SNI:

61200 - Trådlös telekommunikation

Branscher

Olika mobilformat

Mobilformat för 020-22 22 22