Interfloras vision är att få fler att älska blommor - och varandra. Det är det vi kallar The Flower Effect. Vi tror att det bästa sättet att visa känslor på är att skicka blommor. För att leendet hos den som får blommor är äkta. För att blommor kan förvandla ett rum. För att det doftar gott. För att man blir lycklig i själen av att ge.
Interflora AB är Sveriges ledande företag inom blomsterfackhandel och driver idag Interflora Blomsterförmedling genom interflora.se och cirka 600 fristående blomsterbutiker.
Skickat en blomma som bara motsvarade halva värdet mot vad avsändaren betalat. Blivit mycket otrevligt bemött när vi (avsändaren och jag /mottagaren) klagat. Inte fått full kompensation.
Fick sms att jag hade blombud som skulle komma. Ringde upp för att stämma av tiden och redan där va personen i telefon otrevlig. Svarade nej på att de fick lämna vid dörr om jag inte va hemma. När de kommer så går jag för att öppna direkt när de ringer på dörren och när jag öppnar så ligger det bara blommor där och budet har redan dragit på sekunden. Dålig kundservice
Läs mer...Beställt bukett , Floristens val en dag före leverans. Telefonkontakt med uppdragsgivare för att klargöra om mottagare ej är hemma, därefter ingen leverans förrän efter förfrågan från kund. Leverans först kl 19:30 av en bukett som ser ut som hopplock av rest efter stängning.
Läs mer...Telefonformat för 08-25 88 22