Lätt att kontakta och snabba svar
Har haft min hemförsäkring hos LF sedan mitt första boende för 35 år sedan. När jag nu för första gången drabbats av en skada så är de helt omöjliga att ha att göra med. Skadan inträffade för 2,5 månader sedan. Trots regelbundna påminnelsemail så har de inte ens påbörjat handläggningen av ärendet.
Läs mer...Usel. Personalen på skadakuten har inga behörighet eller kunnighet att rådgiva om en skada.
Varning!!! Jag har aldrig varit med om så arrogant personal! Jag hade tecknat en merförsäljning som skulle gälla vid skadegörelse och djurkollision, jag blev drabbad av skadegörelse, någon hade sparkat in bakskärmen, fotavtrycket syntes tydligt. Jag kontaktade Länsförsäkringar, dom hävdade att jag blivit påkörd, trots ett tydligt fotavtryck!! Därför gällde inte merförsäljningen! Jag fick ett mycket otrevligt bemötande när jag kontaktade Länsförsäkringar! Det kan vara en lokal företeelse för Göteborgs kontoret, ser att det är flera som drabbats av GBG kontoret! Har nu flyttat samtliga försäkringar!😩
Läs mer...Arrogant o otrevlig. De var inte seriösa mot mig. Känner mig lurad.
Ett dåligt jobb och jag anlitar aldrig mer dom. De lovar guld o gröna skogar men man blir djupt besviken.
arrogant, ohjälpsam skadereglerare som fick mej att byta försäkringsbolag!
Totalt antal fordon: 683
Senaste införskaffat: en Volkswagen Sharan 2.0 TDi. Fordonet köptes 2014
Visa värdering och all info i bilregistretTelefonformat för 031-63 80 00
Mobilformat för 0771-666 555
Telefonformat för 08-588 400 11