Absolut sämst. Har varit kund hos netonnet i många år, men nu är det slut med det. Ett köp av en TV som gick sönder, sånt händer. Lämnade in den i butiken i Umeå, garanti Tv `n endast 4 mån gammal. Sedan är den spår och ljudlöst borta i 7 veckor och 2 dagar. Spårningsidan som de gav mig stod det bara samma sak på dag ut och dag in, ingen info. Inga telefonnummer att ringa bara en växel i borås och om man kom fram så fick man inget veta. Det här är kundbemötande i absolut sämsta klass.
Läs mer...VARNING!
Jag har varit trogen kund åt NetOnNet i många år men nu är det slut och jag kommer aldrig någonsin handla en produkt igen av er!
Jag köpte en skrivare som slutade fungera, fick skicka in den på service även fast den var helt död. Väldigt krångligt serviceupplägg för det första, men det är inte det värsta. Jag fick nu vänta i 3 månader för att dom skulle konstatera att skrivaren var trasig innan dom skickade ut en ny skrivare. När jag väl får skrivaren så finns det inga färgpatroner till skrivaren. Jag får åka och köpa egna patroner men sen när jag ska installera färgpatronerna så har dom plockat bort skrivarhuvudet så det går ej att sätta in några patroner. Går varken att installera skrivaren eller sätta in patroner.
Nu till det absolut värsta: Jag blir så otroligt dåligt bemött av kundtjänst och måste bevisa gång på gång att jag har rätt i frågan och får skicka in "bevis" på att det inte står någonstans att färgpatronerna skulle skrotas om det följde med skrivaren. Det är också väldigt svårt att nå kundtjänst och det är extremt dålig service av kundtjänsten också. Hade jag kunnat ge 0 stjärnor hade jag gjort det. Det är den absolut sämsta kundtjänst jag varit med om och det är så tråkigt då jag verkligen gillat Netonnet genom åren.
Hoppas ni kan få ordning på er kundtjänst för som det är nu kommer jag aldrig handla av er igen.
Det går bra att handla av er, men händer det något med produkterna så blir det jobbigt för er som är kunder!
Läs mer...bra priser, hjälpsam personal
Går ej att nå på telefon trots tålamod det är dåligt
Svårt att få kontakt med kundtjänst alltid fullt i växeln skärpning...….Med vänlig hälsning Lena
Går ej att nå via telefon
Vore trevligt om kundtjänst var lite mer kundvänlig
säljchefen i Umeå skulle ha gått på charmkurs👎
Totalt antal fordon: 49
Senaste införskaffat: en BMW X3 XDRIVE30E. Fordonet köptes 2024
Visa värdering och all info i bilregistretVerksamheten ingår i: | Netonnet AB |
Organisationsnummer: | 556520-4137 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | SIBA Invest AB |
VD: | Elin Josefin Dalum |
Bolaget registrerat: | 1995-07-23 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 47410 - Specialiserad butikshandel med datorer, programvara, data- och tv-spel |
Telefonformat för 033-723 34 00