Det går inte att komma in på ert postkontor på Karlavägen 102. Det gäller ytterporten mot Karlavägen. Jag ska hämta ett rek. Innehållande mitt körkort. Jag behöver det idag och står utanför ytterporten. Önskar återkoppling på tel. 072-575 00. 64 alt.att nån kommer med och öppnar.
Läs mer...Det har varit en del problem med leveranser. Men jag har alltid fått hjälp och problem blivit lösta vid kontakt. En gång var det illa och jag skrev på Trustpilot för att få kontakt med posten. Trustpilot tog då bort mitt konto och blockade mig . Mycket Märkligt....
Läs mer...På ”posten” här i Ockelbo på Ugglebo är personalen SUPER BRA!
När vi kommer till PostNord själv är de botten.
Paket som ska levereras hem kommer INTE utan då får man ett meddelande att de INTE gick att DELA ut TROTS att man varit hemma HELA DAGEN, 24h/dygn både den dagen dagen INNAN och dagen EFTER.
Köper man något som det står HEM LEVERANS eller att man väljer att betala för HEMLEVERANS. Då får man ett SMS den dag paketet skulle kommit där man får välja , för Ockelbo blir paket stället i Gävle vilket de är 5,9 mil till, där kan man själv hämta paketet samma dag. Man kan välja att hämta paketet på utlämningsställe där man bor 1-3 dagar senare eller få det hemlevererat ytterligare någon dag senare!!!
Varför?? De är EN GÅNG valt HEMLEVERANS vad i de är de som INTE PostNord förstår????
Eller när de står att man inte varit hemma så paketet kunde levereras så får VI SOM KUND hämta paketet 1-3 dagar senare beroende på vilken veckodag de är, även om jag varit hemma de senaste 72 h, VARFÖR kan INTE chauffören som INTE Idas kliva ur fordonet och leverera paketet få åka tillbaka och leverera paketet som de var meningen, DÅ kanske (dom som gör på detta sätt) slutar med det eftersom de ändå får åka tillbaka. Så länge som ni ” tar dem i försvar” genom att hävda att dom visst varit och försökt leverera, trots att man som kund varit hemma hela dagen så blir INGEN förändring.
De finns gånger när jag valt att handla från annat företag pga att de endast har postnord som val för leverans.
ÄR DE SÅ NI VILL HA DET???
Läs mer...Ett uruselt företag, där kundtjänsten är dålig informerad o ljuger.
När man ringer till växeln är de verkligen otrevliga o vägrade o koppla till respektvive avdelningen o bara lägger på luren!
De lovade att de ska ringa tillbaka, men de gör aldrig det! Däremot håller de kvar ett pakett som ska levereras till mi i över en månad, detta trötts jag har betalat alla avgifter m.m.
Läs mer...Ett företag som inte fungerar, skicka något med postnord så kommer det tillbaka samma addres som den skickade paket. och jag kommer inte att använda postnord mera och inte rekommendera det till andra heller.
Totalt antal fordon: 5
Senaste införskaffat: en Volvo V60. Fordonet köptes 2020
Visa värdering och all info i bilregistretVerksamheten ingår i: | Postnord Group AB |
Organisationsnummer: | 556128-6559 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | PostNord AB |
VD: | Annemarie Gardshol |
Bolaget registrerat: | 1994-01-01 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 70100 - Verksamheter som utövas av huvudkontor |
Mobilformat för 010-436 00 00