Skickar bluffakturor på abonnemang som upphört för 3 år sedan, omöjliga att få tag på
R
Roger E.
för mer än 6 månader sedan
Lovar mer än dom kan hålla och är nonchalanta på kundtjänst
Mycket bra bemötande. Lugnt och pedagogisk.
Inget det gör stämmer eller fungerar
Har nyligen bytt mobilabonnemang till Telenor från Comviq. Mycket dåligt val av mig. Ingenting har funkat, från att jag inte fick nya SIM-kortet innan porteringen, till att kortet var kopplat mot fel nummer, till att det inte var registrerat, till att fakturabeloppet var fel osv. Varje gång jag ringer får jag vänta i telefonkö i evigheter och kopplas hit och dit och får vänta igen och ingen tar helhetsansvar. Kan ej rekommendera dem.
Läs mer...Svårt att komma fram sedan kopplade dom mig vidare hela tiden väntetid drygt 4 Tim
Är bredbandskund hos dem. De fortsätter ringa och försöker sälja på mig TV-tjänster trots visat ointresse vid flertal tillfällen. Vad är det ni inte fattar?
Totalt antal fordon: 13
Senaste införskaffat: en Vezeko R2B1X. Fordonet köptes 2015
Visa värdering och all info i bilregistretVerksamheten ingår i: | Telenor Sverige AB |
Organisationsnummer: | 556421-0309 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Telenor Mobile Holding AS |
VD: | Bjørn Ivar Moen |
Bolaget registrerat: | 1991-03-19 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 61200 - Trådlös telekommunikation |
Mobilformat för 020-22 22 22