Efter försenad produkt med 2 veckor fick jag värsta bemötandet av butikschefen som var väldigt otrevlig och oprofessionell.
när man ifrågasatte deras bemötande blev de ännu otrevligare. Jag påpekade att det inte kostade något att vara trevlig så fick jag svaret att det var ömsesidigt. Jag kommer aldrig rekommendera butiken för någon alls, själva motsatsen. Jag är en flerårig kund hos Telenor. Nu vill jag avboka allt som jag har tecknat hos er. Det är både telefon, 2 abonnemang samt tv och bredband!
Läs mer...Otroligt aggressivt bemötande i telefon. Har ingen som helst ambition att lösa problem eller inse misstag som begåtts. Ingen mailadress för att slippa ta emot skriftlig kritik eller bestridande av felaktiga fakturor.
Viss personal behöver lära sig bemötande. Då jag kommer in med klagomål bemöts jag med aggressivt försvar. Jag får alltså en utskällning för att jag anses anklaga en personal för att ha gjort fel.
Butiken på Frölunda Torg
Totalt antal fordon: 13
Senaste införskaffat: en Vezeko R2B1X. Fordonet köptes 2015
Visa värdering och all info i bilregistretVerksamheten ingår i: | Telenor Sverige AB |
Organisationsnummer: | 556421-0309 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Telenor Mobile Holding AS |
VD: | Bjørn Ivar Moen |
Bolaget registrerat: | 1991-03-19 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 61200 - Trådlös telekommunikation |
Mobilformat för 020-015 90 80