Telia Företag Kundtjänst är verksam inom trådbunden telekommunikation och hade totalt 5 271 anställda 2022. Antalet anställda har minskat med 303 personer sedan 2021 då det jobbade 5 574
personer på företaget. Bolaget är ett aktiebolag som varit aktivt sedan 1991. Telia Företag Kundtjänst omsatte 32 916 884 000 kr senaste räkenskapsåret (2022).
1.9
61 omdömen
M
Mari K.
för mer än ett år sedan
Kommer fram direkt möts av en vänlig tjej som löser mitt dilemma på ett proffsigt sätt :)
P
Per R.
för mer än ett år sedan
Totalt värdelöst ! - 5 stjärnor
R
Ragnar O.
för mer än ett år sedan
omöjligt att komma fram för att prata med någon.
Mvh.
Ragnar Olofsson 070 482 1629
P
Per L.
för mer än ett år sedan
uselt bemötande, när man väl kommer fram. efter 10 minuter i kö klipper de av
A
Anette B.
för mer än ett år sedan
De la på, beställt telefon 2 ggr utan att få den
C
Conny R.
för mer än ett år sedan
Lång löptid i telefon.
E
Erika G.
för mer än ett år sedan
Skriver till mig fast jag inte har appen
L
Lena G.
för mer än ett år sedan
Sämsta någonsin. Lurar på folk abonnemang de inte behöver och tar gärna dubbelt betalt
A
Anonym
för mer än ett år sedan
Blev nobbad ej företagare svarade hon har enskild firma men det kanske inte duger finns andra mobilanbonenemang,
B
Björn J.
för mer än ett år sedan
Kundtjänst svarar att allt är bra trots att det inte går att ring i centrala Linköping, Det hjälper ju inte att kundtjänst tycker det är bra när det bevisligen inte fungerar testat med 3 olika telefoner.Usla svar som inte hjälper något.
Telia Företag Kundtjänst gick med vinst, 2 529 728 000 kr. Telia Företag Kundtjänst ökade sin omsättning med 3,47% senaste räkenskapsåret. Bolaget har 5 271 anställda, snittlönen har ökat 0%.
Användarbilder
Ladda upp bilder (valfritt) (Maxstorlek: 20MB)
Fordon registrerade på Telia Företag Kundtjänst
Totalt antal fordon: 517
Senaste införskaffat: en Volvo XC40. Fordonet köptes 2024
Bolaget skall med inriktning på marknaden för privatkunder och företag samt verksamhet som bedrivs i statlig och kommuanl regi, intresseorganisationer och föreningar, i egen regi eller genom externa återförsäljare och andra distributörer marknadsföra och leverera produkter och tjänster inom områdena för tele- och datakommunikation, tillhandahålla informationstjänster baserad på sådan kommunikation, bedriva handel med varor inom dessa områden och bedriva annan därmed förenlig verksamhet samt förvalta fast egendom.