Om Zalando
Zalando är verksam inom Klädbutiker
Diana J.
för 3 månader sedan
Saknar fortfarande min återbetalning 2 månader efter bekräftad mottagen retur. Kundtjänst säger att ärendet ligger hos ekonomi, det svaret har jag fått i flera veckor. Ekonomiavdelningen har ingen telefonkontakt med oss kunder.
Annika E.
för 5 månader sedan
Aldrig mer Zalando med underliga betalningssätt.
Göran K.
för 6 månader sedan
Svarar inte i telefon. Uselt!
Valentina M.
för mer än 6 månader sedan
Går inte att ringa!!!! Har gjort snabbt fel beställning och nu går det inte ens att ändra.
Anna L.
för mer än 6 månader sedan
Dåligt bemötande finns inga tel att ringa till Zalando
Bodil P.
för mer än ett år sedan
Fel telefonnummer och det nya går ej att hitta.
Selma A.
för mer än ett år sedan
Riktig bra service och bemötande när jag pratade med kundtjänsten
Ali H.
för mer än ett år sedan
Mitt paket skadeds under leveransen och det visade sig att en artikel saknades, jag var tvungen att fylla i skadeanmälan och skicka till Zalando och postnord och mailat fram och tillbaka för att slippa betala för den produkten som jag inte ens fått. Jag ville ha en ersättningsprodukt men då vägrade Zalando att ordna det och de bad mig att lägga en ny beställning. Samma produkt kostar 110 kr och frakten 39 kr, dvs 149 kr behöver jag betala för att få samma produkt. Produktens pris var nedsatt och jag beställde den när priset var 69 kr, dvs 70 kr är mellanskillnaden. Jag skulle aldrig beställa mer från Zalando. Dålig kundhantering, man kan aldrig prata med någon via telefon utan bara mailkontakt som gäller.
Eva A.
för mer än ett år sedan
Krångligt vid ev retur. Den tar oxå lång tid att få bekräftad. Samt svårt med formulär som skall fyllas i om paketet vid retur kommit på avvägar
Ann-Sofie B.
för mer än ett år sedan
Fick ett väldigt, väldigt bra bemötande och service av kundtjänst. Från en helnöjd kund/ Ann-Sofie
Ditt företag? Syns i miljontals sökningar
Användarbilder
Ladda upp bilder (valfritt) (Maxstorlek: 20MB)