10 omdömen
I ordered this part for a vässla 2 generation but received on for what looks like the older model, there is no contact number to phone and no answer onemail 3 weeks later. No customer service.
Jag har anmält er till ARN eftersom jag gjorde min beställning i maj och fortfarande - i slutet av augusti - inte har fått min vara eller pengarna tillbaka. Ni har inte ens besvarat mina frågor om leveranstid annat än genom massutskick och märkliga nyhetsbrev. Sveriges sämsta kundtjänst!
Hej Astrid. Det är riktigt att vi halkat efter sedan företagsrekonstruktionen inleddes. Tyvärr är det krångligt att leverera “gamla” beställningar som lades innan rekonstruktionen. Det kommer att ta några veckor till innan vi är ikapp. Just nu levererar vi beställningar som lades i maj. Men eftersom även våra leverantörer är sena med sina leveranser så kan det vara äldre leveranser som levereras. Nya order är enklare, de levererar vi inom 2-5 dagar. Vi ligger även efter med att svara på kundärenden som kommer till vår supportmail. Eftersom många undrar när de får just sin leverans har vi tagit fram en sida där vi ger just generell leveransinformation. Med ledning av sitt ordernummer kan man få åtminstone en uppskattning om sin leverans. Vi är förstås de första att beklaga att du får vänta på både grejor och svar. Det ska inte vara så. Vår målsättning är förstås att du som kund ska vara mycket nöjd med ditt köp. Dit är det ett tag, det är vi medvetna om. Vänliga hälsningar, Vässlagänget
Hej. Har nu väntat i 2 månader på min Bike, hjälm m.m. Vid förfrågan hos kundtjänst, när den levereras, har jag inte fått något svar. Har betalat och undrar nu, förstås, hur detta slutar.
Hej Kjell. Vi förstår din undran. Som du säkert vet är vi under rekonstruktion och har stått still under alldeles för lång tid. Nu är vi igång igen. Målsättningen är att svara på frågor inom 72 timmar och om någon månad på 24 timmar. Tyvärr kan vi inte leverera restorder i den takt vi vill ännu, men förhandling pågår med lagren där vi har dina prylar. Vi räknar med att kunna skicka de flesta restordrar inom 2-3 veckor. Nya beställningar räknas i rekonstruktionen på ett annat sätt och kan skickas inom 1-3 dagar. Vår målsättning är förstås att du som kund ska vara mycket nöjd med ditt köp. Dit är det ett tag, det är vi medvetna om. Vänliga hälsningar, Vässlagänget
Kan bara hålla med tidigare omdömen. Har väntat på leverans i snart två månader utan att få någon uppdatering. Valde att handla via Klarna faktura 30 dagar med förhoppning att först få varorna och sedan betala. Har nu fått betalningspåminnelse från Klarna för det icke levererade varorna. Surt som tusan. :-(
Svarar inte i några kanaler: mail, sociala medier, telefon. Min bror väntar på en cykel han beställde för en månad sen.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
54 215 tkr
−57 434 tkr
-105.9%
Nej
Nej
30
Org.nr.
559117-4882
Juridiskt namn
Vässla AB
Moms nummer
SE559117488201
VD
Kent Rickard Bröms
Registreringsdatum
2017-07-06
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch