Open Infra Operator AB är verksam inom trådlös telekommunikation. Bolaget är ett aktiebolag som varit aktivt sedan 2014. Open Infra Operator AB omsatte 60 360 000 kr senaste räkenskapsåret (2022).
1.0
16 omdömen
J
Jan L.
för mer än 6 månader sedan
Tyvärr så kan man inte sätta 0 eller minus vilket borde göras. Efter 8 år så stänger man ner min bredbandsanslutning så som jag inte har skrivit på de nya anslutnings avtalen. Det som är intressant att de inte har ändrat ägare av bostaden så de har den gamla ägarens e-mail och verkar inte skickat något till mig som har varit ägare i 8 år inte har de heller meddelat nätoperatören vad felet består i vilket är ändå mer underliggt. Vad är detta för pajjas bolag.
Läs mer...
L
Lars C.
för mer än ett år sedan
Följer inte ingångna avtal, samt lägger helt sonika på luren när man suttit i telkö 1,5 tim. Ett kundbemötande man häpnar över och inte i positiv bemärkelse. Men till alla er som har avtal med zitius / svensk infrastruktur, läs punkt 7 och 8 i avtalet där det står att det inte finns grund för att ändra avtalet från OpenInfras sida utan er underskrift som dem påstår i sin kampanj just nu
Läs mer...
T
Tommy N.
för mer än ett år sedan
Sanslöst oseriösa och totalt otillgängliga. Ringer man deras kundtjänst så möts man av en röst som säger att man är placerad i kö, sen kommer en nu datoriserad röst som säger ”samtalet kommer nu att avslutas” :-( Helt sanslöst att ett företag med ansvar för infrastruktur i vårt samhälle inte ens har ett växelnummer som besvaras av en människa under kontorstid!!!! Stay away från dem om du kan! Skäms på Er!
Läs mer...
R
Rita P.
för mer än ett år sedan
Dåliga o höra av sig
C
Christina J.
för mer än ett år sedan
Detta måste vara sämsta företaget på Kundservice.
Har nu försökt nå dem i över en veckas tid. och sitter i telefonkö för att sedan bli bortkopplad efter 15 min. ringer på nytt o samma visa igen så här har jag nu hållit på i 1 veckas tid hur i hela fridens namn skall man komma fram o få hjälp
Läs mer...
A
Ann-Christin J.
för mer än ett år sedan
Säkert sämsta företaget någonsin, underleverantörer har grävt klart, vi har betalt men fibern är inte igångsatt, vi har väntat i månader nu trots flera felanmälan gjorda. Företaget går inte heller att nå, varken via mail eller telefon, trots att man säger att man ska återkomma.
Läs mer...
M
Mikael B.
för mer än ett år sedan
Oseriöst företag. En gåta hur de kan få gräva så mycket fiber som de har fått göra.
C
Carl-Henrik A.
för mer än ett år sedan
Hade man kunnat ge sämre betyg hade jag gjort det... Fiberkabeln ligger löst i häcken dvs ovan mark... Samma på tomten. Försökt i 3 månader nu få dem att fixa det men de vägrar. Anmält till ARN nu så får vi se hur de går... Fakturorna skickar de iaf
Läs mer...
S
Sylwia P.
för mer än ett år sedan
Otrevlig kundtjänst. Har inte haft internet i nästan 2veckor.En enda möjlighet att göra felanmälan är maila Hihi
G
Greger B.
för mer än ett år sedan
Varning!
Skriv inte på deras fiber-avtal!
Sitter efter nästan 3år fortfarande fast i avtal!