Väldigt dåliga på att kommunicera. Egentliga "normalärenden" blir "långbänkar". Väldigt hög personalomsättning. Meddelanden om önskad kontakt besvaras inte överhuvudtaget. Den dåliga organisationen och personalens inställning skapar mer ångest än före kontakten! Läkare gör sitt bästa för att vara oanträffbara.
Läs mer...Läste precis att de redan är ivo anmälda,då jag själv var nere idag och försökte reda ut misstag som dom har gjort,även jag sa att ja kommer göra ivo anmälan, för nu har det blivit fel för många ggr.ringde ivo som hänvisade till enhetschefen, som är på semester,men med tanke på att de redan är ivo anmälda,antar jag att jag inte kommer få någon vidare respons fr enhets chefen,få se på måndag då skulle hon komma tillbaka. Skulle uppmana alla som blivit felbehandlade och inte fått upprättelse att göra ivo anmälan, om du tycker det är för jobbigt kan du få hjälp av kontakt personer,personliga ombud mm. När det blev aleris ist för prima så har det bara gjorts fel hela tiden,det sämsta man kan göra är att finna sig i deras fel o brister,för då blir det aldrig någon ändring,som tidigare nämnt, ni som inte orkar,det finns folk i kommunen som kan föra din talan, får önska alla lycka till som är klienter hos denna praktik,som är under all kritik
Läs mer...