Superproffsig bemötande!! Tack alla på AniCura för hjälpen med min valp Leia!!
Bra bemötande
Hunden blev utskriven efter 1 dygn trots huggormsbett med påföljden att hon fick skrivas in dygnet senare hos annan klinik. Vi fick själva ringa och be om smärtstillande medicin då vi inte fick något recept på detta. Djurskötare som lämnade ut hunden kunde inte svara på några frågor utan hänvisade bara till medföljande hemgångsinformation. Veterinär var ej tillgänglig per telefon, fick ringa till AniCura appen där vet kontaktade vårdande vet på kliniken för att be henne ringa upp oss. Själva kalaset kostade oss 14 000 kr, hutlöst för ett dygn, endast i vinstsyfte. Kommer ALDRIG att rekommendera AniCura Falun.
Så fin och omtänksam service när min hund var sjuk. Tack
Behöll hunden i två dagar var i värre skick vid hemgång än när jag lämnade honom, enda åtgärden var antibiotika, visade sig vara främmande kropp som åtgärdades av annan klinik med intresse för annat än pengar. Horribelt!
Fick bra hjälp på en gång,trevlig personal
Alltid vänligt, korrekt och pedagogiskt bemötande. Bra när man som nervös och orolig djurägare behöver hjälp.
Ditt företag? Syns i miljontals sökningar
Verksamheten ingår i: | Anicura Falu Djursjukhus AB |
Organisationsnummer: | 556603-4061 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Anicura AB |
VD: | Anna Maria Skogh |
Bolaget registrerat: | 2001-05-19 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 75000 - Veterinärverksamhet |
Har sökt på AniCura i Ludvika ,finns inte enl Hitta .se. har även ringt på tel jag fått av en granne ,kom fram och bara hänvisning till Appoch meddelande att slut på tel.tid. Ej kundvänligt.