Fått jättebra hjälp med upphittad nyckel. Så tacksam att det finns sån möjlighet.
Har utnyttjat deras bärgare vid 3 tillfällen och självriskförsäkringen 2 ggr under 8 år. Det har fungerat jättebra!! Ger assistansförsäkringen åt barnen i julklapp.
Väldigt dåligt Svarar inte på Mail Ringer du så hamnar du långt bak i telefonkö Om du vill bli uppringd så ringer dom inte Dom vill bara få premien betalad . från dig Sen är du inte intressant längre för dom Akta er för dom
Har inte fått mina upphittade nycklar på 4,5 vecka trots att jag ringt upp dem 3 ggr och de lovat skicka dem. De ringde mig den 16/8 och berättade att de var upphittade och skulle skicka dem, har inte sett röken av dem 🤯
Mycket bra trevligt bemötande
ställde upp bra🤗
Bara positivt har fått den hjälp jag behövde
Bra service på deras kundtjänst. Och det är bra att försäkringen gäller mig som person och inte specifikt min bil, jag får samma hjälp på alla bilar jag kör.
Tydligen inte bara jag som har problem att säga upp avtalet med dem... https://www.spix.nu/motor/krangligt-att-saga-upp-abonnemang-hos-assistansbolaget/
Ditt företag? Syns i miljontals sökningar
Verksamheten ingår i: | Assistansbolaget Försäkring Sverige AB |
Organisationsnummer: | 556985-2162 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
VD: | Lukas Fryklund |
Bolaget registrerat: | 2014-10-02 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 66220 - Verksamhet utförd av försäkringsombud och försäkringsmäklare |
Totalt odugliga! Har ringt kundtjänst, men när man väljer avsluta försäkring så svarar dem inte, När jag ringde upp var jag efter 0,5 tim i kön nere på 1 sedan var jag på plats 98 . Rena BLUFFFÖRETAGET. Hälsningar Bengt-Åke