Är det här ditt företag?
När viktig information saknas om ditt företag får ni färre kundkontakter. Kostnadsfritt första 30 dagarna!
Komplett bevakning av företag med UC Håll Koll
Bli direkt meddelad om förändringar görs för ditt förtag och stoppa bedragarna i tid vid en pågående bolagskapningLäs mer och skaffa ID –Skydd för företag!
Deras kundservice går i princip inte att få tag i. Efter 1-2 timmar i kö kommer man sällan fram. Om du mot förmodan kommer fram får man hoppas på att just ditt ärende inte skulle till en annan avdelning, för då kopplas du om och måste vänta på att någon på Bahnhof får lust att svara igen, vilket tar ytterligare 1-2 timmar. Helt sjukt. Mitt tips: Ring dom inte. Du blir bara förbannad. Maila om du måste. Om du verkligen vill ha någon form av kundservice för ditt bredband, ta en annan leverantör.
Drygt 2 timmar i telefonkö, står då otur att få prata med kundtjänst då kopplas samtalet ned med hänvisning till att det är många ringer. Har mailat får se om dom ringer upp, då mailen stängs av 1/1-19 pga pattformsbyte, kan inte bekräfta adressen det är problemet som jag jagar dom om.
Suttit två timmar i kö idag och när jag väl kom fram blev jag bortkopplad. Ringde upp igen nga ggr och då var alla linjer upptagna och sedan var det plötsligt stängt för dagen. SKANDAL! Har en router som ej fungerar och önskar hjälp med den. Vad är detta för uruselt företag? Funderar skarpt på att byta operatör om ni inte ringer upp mig senast i morgon (14 dec).
Vi har sökt Banhof per telefon i en veckas tid utan att dem svarat. Vi har även skickat mail utan att få någon respons. Vad som dessutom är mindre roligt är att telesvaret meddelar att den förväntade kötiden är 10 min och vandrar neråt till 4, hoppar sedan tillbaka till 10 min. Och så har det varit i nästan två timmar nu.
65 min i telefon kö. Är det service kommer att byta till någon annan, så fort jag kan. Och frågar någon så är det inte Bahnhof jag rekommenderar.............
Värdelösa på att svara på telefon och Mail.
Urusel service. Har bredband hos dom men det tog c:a 14 månader innan det började fungera. Nu sist bytte dom router och både TV och internet försvann igen Får se hur många månader det kommer att ta denna gång. Dom skall be teknikerna att titta på det.
Beställde Bahnhof villafiber. Fick felaktig info, leveransförseningar så jag ångrade beställningen. De kopplade ändå in mig. De är typ helt omöjliga att nå per telefon då det antingen är timtals med kö el så kopplas man bara bort. Rekommenderas INTE TILL NÅGON
Ska en medarbetare börja eller sluta?
Beställ innan kl 15 & vi levererar redan nästa dag! Skräddarsy just din tårta med valfri text & bild.Skapa tårta
Bahnhof AB (publ)
Sankt Eriksgatan 117
113 43 Stockholm
Bahnhof AB
Malmborgsgatan 4
211 38 Malmö
Bahnhof AB (publ)
Rådhusesplanaden 17
903 28 Umeå
Bahnhof AB
Skeppsbron 5
411 21 Göteborg
Effektiv tidsplanering.Klicka här!
Verksamheten ingår i: | Bahnhof AB (publ) |
Organisationsnummer: | 556519-9493 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | K.N. Telecom AB |
VD: | Jon Karlung |
Bolaget registrerat: | 1995-07-16 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 61100 - Trådbunden telekommunikation |
superb. support svarar direkt