Bilstjärnan AB grundades 2014 och ingår i samma koncern som Mobility Motors Sweden AB. Vi är en fullserviceanläggning för Mercedes person- transport- och tunga lastbilar samt Nissan person- och lätta transportbilar. Nybilar, begagnade bilar, service, reservdelar samt olika finansierings- och försäkringslösningar allt detta kan du få hjälp med här hos oss. Välkommen in till oss för att bekanta dig med våra produkter och träffa vår kompetenta personal.
De ska inte reparera bilar man får ut en bil utan bakbromsar och man ska komma tillbaka ca två veckor senare så ska de laga de har inte kunnat ficksatt framvagnen så man har sabbat två omgångar däck de kan inte serva en bil efter servis så fick man fylla glykol efter sa en vecka en skärma är ett högt betyg
Fick en offert på att köpa min begagnade bil och vi bokade tid för att göra klart. Dagen efter när jag kom, fick jag ett skambud och de försökte sänka priset med ca 20 000 kr. Trots att de själva intygade att bilen är i så bra skick och servad bara på Bilstjärnan. Helt oförskämt, Bilstjärnan! Hur kan man göra så här???
Trevlig och kunnig personal
Verksamheten ingår i: | Bilstjärnan AB |
Organisationsnummer: | 556988-2532 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Mobility Motors Group Sweden AB |
VD: | Dimitrios Lenis |
Bolaget registrerat: | 2015-01-20 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 45110 - Handel med personbilar och lätta motorfordon |
Jag köpte min första Nissan efter flera märker. Vi har två Subaru men jag skulle vilja ha en van som Subaru har inte. Jag bokade via websidan med Nissan Falun en dag för att byta kamrem i min bil. Personal från verkstad ringde mig och jag konfirmerade att jag skulle vilja byta kamrem och göra service. På plats en vecka sen personen sa till mig: Vi var inte förbered att byta kamrem, sa du kam kommer en annan dag för att gjora den. Nissan tar ingen hänsyn till kunden, lyssnar inte på kunden och det var min sista gång på en nissan-verkstad.