Mats Urde är forskare och konsult i varumärkesstrategi. Ett varumärke kan i princip inte vara starkare på marknadnen än vad det är förankrat internt i de egna leden. Varumärken måste skyddas, utvecklas och bli en naturlig del av verksamheten för att nå uppsatta mål i affärsstrategin.
Mats Urde hjälper företag och organisationer med frågor som handlar om varumärkesidentitet, varumärkesstruktur och kommunikation och positionering Mats föreläser också om varumärkesstrategin.
Verksamheten ingår i: | Brand Orientation Mats Urde AB |
Organisationsnummer: | 556523-6386 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
VD: | Mats Torbjörn Lars Urde |
Bolaget registrerat: | 1995-07-30 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 72190 - Annan naturvetenskaplig och teknisk forskning och utveckling |