Grossister av elartiklarElinstallation
19 omdömen
Helt orimligt att vänta på en reperation på en diskmaskin som är 8 månader gammal i tre veckor och blir bemöt väldigt illa av Specialservice i Ängelholm. Aldrig mer Cylinda
Dom tar mej inte på allvar
Det är beklagligt att det blir så fel hos vissa min tvättmaskin höll fr.-79 - 2002 och då var det bara en sprucken slang. Frys är inne på sitt 11:e år sedan hur tekniker väljer att tillsammans med Cylinda ordna allt på snabbaste sättet o.d där vill nog även återförsäljare kritisera dem och jag med. Tack inga Cylinda produkter mer
Värdelöst. Tvättmaskinen går hopplöst sönder efter mindre än två år. Reparatören ska först ha ledigt en vecka och sedan kommer han om någon vecka eller två. Han rekommenderade dock att vi skulle köpa en ny bättre maskin 😊
Tvättmaskin 3 år 8 månader tvättar utan värme. Lååång väntan i telefonkö. Informeras av Cylinda att man inte lämnar några garantier på produkterna; "det är butiken som står för garantin"! Vägrar att lämna kontaktuppgifter till ansvarig chef Kundservice. Telefonsamtalet är inspelat. Inköpt Lidingö Hushållstjänst som hänvisar till Cylinda samt meddelar efter telefonkontakt med C att garantin endast är 2 år! Vägrar hjälpa till. Butiken har dessutom på fakturan angivit ett annat modellnummer och skrivit på fakturan att denna modell endast har 2 års reklamationsrätt. Har på min begäran ändrat till rätt modellnr på fakturan men vägrar acceptera 5 års garanti, vilket enligt bl a Elon är det vanliga på Cylindas modeller. Ger intryck av att Cylinda och butiken tillsammans för kunderna bakom ljuset för att slippa garantiåtaganden! Jag kommer att gå vidare med detta ärende.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
8 211 928 tkr
457 510 tkr
5.6%
Ja
Ja
818
Org.nr.
556014-8412
Juridiskt namn
Elektroskandia Sverige AB
Parent company
Sonepar International SAS
Moms nummer
SE556014841201
VD
Jan Anders Christer Nordlöw
Registreringsdatum
1972-01-01
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch