De är bra. Får de bästa bemötande och man får den hjälp man behöver. Personalen är så otrolig trevliga så man hade kunnat ge dem en stor kram👌😀 som tack att de hjälpte en. Må så gott och var rädd om er 🌞 🌹
Telefontjänster är under all kritik. Det är ju sjukt att det inte går att ringa till butiken på en lördag eller söndag! Speciellt i dessa tider...! Man vill ju höra om dom har en speciell vara i butiken!
Hej, vi var in till er butik i Hudiksvall och köpte en kaffebryggare idag som vi ska ha i sommarstugan på en ö i Söderhamns skärgård. Vi har en Moccamaster kaffebryggare hemma i Hudiksvall och vill ha en likadan här i stugan. Maken fick hjälp i butiken så att det skulle bli rätt. När vi nu packar upp den när vi kommit ut med båten till stugan visar det sig vara en termos-kaffebryggare, som vi absolut inte vill ha. Mycket tråkigt! Jag försöker ringa till er i Hudiksvall, men hamnar bara hos en telefonsvarare. Vi väntar gäster i helgen och det var därför vi behövde en ny kaffebryggare. Det finns ingen chans att vi ska hinna fram och tillbaka till Hudiksvall för att byta, men vill ändå meddela er om misstaget som gjordes av er.
Superbra service, kunnig personal
Ditt företag? Syns i miljontals sökningar
Verksamheten ingår i: | Heptan AB |
Organisationsnummer: | 556866-4584 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Moderbolag: | Nydron Invest AB |
VD: | Pär Olov Ljung |
Bolaget registrerat: | 2011-11-08 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 47540 - Specialiserad butikshandel med elektriska hushållsmaskiner och hushållsapparater |
Kom ihåg att jag inte har något emot Elgiganten till att börja med ! Jag åker gärna in på Medskog i Hudik och handlar när jag ÄR i Hudik ! Grejen är att ibland tar det veckor innan jag/vi har ärende däråt från Delsbo nu när man blivit pensionär. Vad jag INTE gillar, är att om jag köper via Webbshoppen så får man inte paketen till Delsbo utan dom hamnar i Näsviken. Om jag förstår allt rätt så använder Elgiganten sig av en speditör som anser att Näsviken är NÄRA Delsbo. För oss kostar det 200kr att hämta paket i Näsviken. Slutsatsen är att man inte handlar via webbshop med Elgiganten. Handlar hellre med företag som använder sig av DHL och Schenker då paketen hamnar i Delsbo.. Annars är företaget Ok enl min mening......