2 omdömen
Jag köpte en Dyson AirWrap (5.200kr) på salongen i present till min fru. Nu efter 1,5år fungerar den inte (2-års garanti) varvid vi kontaktar Etage för hjälp. Bemötandet vi fick var väldigt oengagerat och när vi ringer och påminner efter drygt en vecka, så är svaret att de inte kan hjälpa oss. Inget ansvar eller service, för citat ”vi säljer inte Dyson längre” - MEN ni kanske vill ha era kunder kvar? Jag rekommenderar INTE denna salong. Säljer man varor och tjänster skall man också ta sitt ansvar. Nu lämnade de bara ett felaktigt telefonnummer till Dyson och tycker att vi skall fixa det själva. Behöver jag säga att jag är otroligt besviken på inställningen och den mycket bristfälliga servicen, så förvänta dig ingen hjälp om du blir missnöjd.
Tack för omsorgsfull färg och klippning Nadine. Trivs så bra med håret. Salongen är trivsam att komma till och man blir väl omhändertagen.
Ladda upp bilder
(Maximal storlek: 20MB)
5 721 tkr
−173 tkr
-3.0%
Ja
Ja
8
Org.nr.
556798-2730
Juridiskt namn
Heli AB
Moms nummer
SE556798273001
Registreringsdatum
2010-02-02
Bolagsform
Aktiebolag
SNI-bransch