Jag köpte en Dyson AirWrap (5.200kr) på salongen i present till min fru. Nu efter 1,5år fungerar den inte (2-års garanti) varvid vi kontaktar Etage för hjälp. Bemötandet vi fick var väldigt oengagerat och när vi ringer och påminner efter drygt en vecka, så är svaret att de inte kan hjälpa oss. Inget ansvar eller service, för citat ”vi säljer inte Dyson längre” - MEN ni kanske vill ha era kunder kvar? Jag rekommenderar INTE denna salong. Säljer man varor och tjänster skall man också ta sitt ansvar. Nu lämnade de bara ett felaktigt telefonnummer till Dyson och tycker att vi skall fixa det själva. Behöver jag säga att jag är otroligt besviken på inställningen och den mycket bristfälliga servicen, så förvänta dig ingen hjälp om du blir missnöjd.
Läs mer...Tack för omsorgsfull färg och klippning Nadine. Trivs så bra med håret. Salongen är trivsam att komma till och man blir väl omhändertagen.
Totalt antal fordon: 2
Senaste införskaffat: en Kia Sportage. Fordonet köptes 2023
Visa värdering och all info i bilregistretVerksamheten ingår i: | Heli AB |
Organisationsnummer: | 556798-2730 |
Bolagsform: | Aktiebolag |
Bolaget registrerat: | 2010-02-02 |
F-skatt: | Ja |
Momsregistrering: | Ja |
Svensk Näringsgrensindelning - SNI: | 96021 - Hårvård |
Telefonformat för 0455-121 30