Bolaget ska bedriva utveckling, marknadsföring och försäljning av programvaror för interaktiv underhållning, även som bedriva därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 28 039 | 8 149 | 1 941 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -6 369 | -4 557 | -6 129 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -7 985 | -4 419 | -5 732 |
Årets resultat (tkr) | -7 985 | -4 419 | -5 732 |
Summa tillgångar (tkr) | 84 513 | 44 144 | 43 652 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2023-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 28 039 | 8 149 | 1 941 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -6 369 | -4 557 | -6 129 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -7 985 | -4 419 | -5 732 |
Årets resultat (tkr) | -7 985 | -4 419 | -5 732 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 73 447 | 41 442 | 20 746 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 5 266 | 2 702 | 22 905 |
Tillgångar (tkr) | 84 513 | 44 144 | 43 652 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 70 820 | 35 849 | 40 268 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 3 000 | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 10 692 | 8 296 | 3 384 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 84 513 | 44 144 | 43 652 |
2023-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | 1 777 | 1 526 | 1 180 |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | 520 | 480 | 324 |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 28 039 | 8 149 | 1 941 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | 2 297 | 2 006 | 1 504 |
Vinstmarginal | -22.7% | -55.9% | -315.8% |
Soliditet | 83.8% | 81.2% | 92.3% |
Kassalikviditet | 49.3% | 32.6% | 676.9% |
Gaming Corps AB är koncernmoderbolag i en koncern bestående av 6 bolag. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-12.
Bolaget ska bedriva utveckling, marknadsföring och försäljning av programvaror för interaktiv underhållning, även som bedriva därmed förenlig verksamhet.