Bolagsdata i samarbete med Dun & Bradstreet
Med verifierad affärsdata fattar du smartare beslut. Ta reda på hur.
Bolaget ska åt kunder och egna varumärken producera innehållsmarknadsföring, reklam och information mot en svensk marknad, sekundärt mot en utländsk marknad åt svenska uppdragsgivare. Bolaget publicerar och sprider kunders kommunikation via eget skapade och andras kommunikationskanaler, digitalt och i print. Bolaget fungerar därmed som en kombination av media- och kommunikationsbyrå. För de kommunikationskanaler företaget skapar och äger byggs egna varumärken. Företaget arbetar specifikt med turisminformation och utveckling av turism i Västmanland under det egna varumärket Visit Västmanland.
| 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
|---|---|---|---|
| Omsättning (tkr) | 2 084 | 2 670 | 1 477 |
| Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 48 | 261 | -123 |
| Resultat efter finansnetto (tkr) | 31 | 259 | -124 |
| Årets resultat (tkr) | 14 | 199 | -114 |
| Summa tillgångar (tkr) | 719 | 1 127 | 464 |
| Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
Undvik osäkra affärer – ta reda på företagets kreditvärdighet innan du går vidare. Bara 3 % av Sveriges aktiebolag har högsta kreditvärdighet.
Få tillgång till detaljerade kreditupplysningar som visar betalningsförmåga, riskklass, betalningshistorik och mycket mer. Perfekt för dig som:
Vad du får reda på:
Ta en kreditupplysning på detta företag
Prova Dun & Bradstreets kreditupplysningar gratis i 30 dagar| 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
|---|---|---|---|
| Omsättning (tkr) | 2 084 | 2 670 | 1 477 |
| Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 48 | 261 | -123 |
| Resultat efter finansnetto (tkr) | 31 | 259 | -124 |
| Årets resultat (tkr) | 14 | 199 | -114 |
| TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
|---|---|---|---|
| Anläggningstillgångar (tkr) | 190 | 136 | 22 |
| Omsättningstillgångar (tkr) | 529 | 992 | 442 |
| Tillgångar (tkr) | 719 | 1 127 | 464 |
| SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
|---|---|---|---|
| Eget kapital (tkr) | 315 | 301 | 102 |
| Obeskattade reserver (tkr) | 45 | 35 | |
| Avsättningar (tkr) | |||
| Långfristiga skulder (tkr) | |||
| Kortfristiga skulder (tkr) | 359 | 791 | 362 |
| Skulder och eget kapital (tkr) | 719 | 1 127 | 464 |
| 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
|---|---|---|---|
| Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
| Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
| Löner till övriga anställda (tkr) | |||
| Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
| Sociala kostnader (tkr) | |||
| Utdelning till aktieägare (tkr) |
| 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
|---|---|---|---|
| Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
| Omsättning per anställd (tkr) | 1 042 | 1 335 | 739 |
| Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
| Vinstmarginal | 2.3% | 9.8% | -8.3% |
| Soliditet | 48.3% | 28.9% | 22.0% |
| Kassalikviditet | 147.3% | 125.4% | 122.1% |
Bolaget ska åt kunder och egna varumärken producera innehållsmarknadsföring, reklam och information mot en svensk marknad, sekundärt mot en utländsk marknad åt svenska uppdragsgivare. Bolaget publicerar och sprider kunders kommunikation via eget skapade och andras kommunikationskanaler, digitalt och i print. Bolaget fungerar därmed som en kombination av media- och kommunikationsbyrå. För de kommunikationskanaler företaget skapar och äger byggs egna varumärken. Företaget arbetar specifikt med turisminformation och utveckling av turism i Västmanland under det egna varumärket Visit Västmanland.