Bolaget skall bedriva handel (import - export) och produktion av eko-,miljövänliga, livsstilsprodukter som t.ex. mat, dryck, kosmetika, förpackningar och andra engångsartiklar, handarbeten, mode och resor, samt äga och förvalta aktier, andelar och värdepapper och därmed förenlig verksamhet. Vidare skall bolaget syssla med digital marknadsföring (Amarazens internetsida och socialmedia) delvis för att marknadsföra ovan, men även som intäcktskälla i sig själv, i form av reklam och förmedlingsintäkter.
2025-03* | 2024-03* | 2023-03* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | |||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -11 | ||
Resultat efter finansnetto (tkr) | -11 | ||
Årets resultat (tkr) | -11 | ||
Summa tillgångar (tkr) | 34 | 44 | 44 |
Antal anställda |
2025-03* | 2024-03* | 2023-03* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | |||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -11 | ||
Resultat efter finansnetto (tkr) | -11 | ||
Årets resultat (tkr) | -11 |
TILLGÅNGAR | 2025-03* | 2024-03* | 2023-03* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 34 | 44 | 44 |
Tillgångar (tkr) | 34 | 44 | 44 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2025-03* | 2024-03* | 2023-03* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 33 | 44 | 44 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | |||
Skulder och eget kapital (tkr) | 34 | 44 | 44 |
2025-03* | 2024-03* | 2023-03* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2025-03* | 2024-03* | 2023-03* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.0% | 0.0% | 0.0% |
Soliditet | 97.1% | 100.0% | 100.0% |
Kassalikviditet | 0.0% | 0.0% | 0.0% |
Bolaget skall bedriva handel (import - export) och produktion av eko-,miljövänliga, livsstilsprodukter som t.ex. mat, dryck, kosmetika, förpackningar och andra engångsartiklar, handarbeten, mode och resor, samt äga och förvalta aktier, andelar och värdepapper och därmed förenlig verksamhet. Vidare skall bolaget syssla med digital marknadsföring (Amarazens internetsida och socialmedia) delvis för att marknadsföra ovan, men även som intäcktskälla i sig själv, i form av reklam och förmedlingsintäkter.