Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva allt inom ljud- och musikproduktion såsom komposition, textförfattande, inspelning av röst och instrument, produktion av låtar, jinglar, reklam, filmmusik, spelmusik. Försäljning av konst, foto, kläder tjänster samt produktplacering på sociala medier. Immersive experience creator innefattar tjänster som VR & AR directive, scriptwriter, producer, designer samt film & video editor.
2024-08* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 527 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 125 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 126 |
Årets resultat (tkr) | 99 |
Summa tillgångar (tkr) | 160 |
Antal anställda |
2024-08* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 527 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 125 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 126 |
Årets resultat (tkr) | 99 |
TILLGÅNGAR | 2024-08* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 160 |
Tillgångar (tkr) | 160 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-08* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 124 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 36 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 160 |
2024-08* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-08* | |
---|---|
Antal anställda | |
Omsättning per anställd (tkr) | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | 23.7% |
Soliditet | 77.5% |
Kassalikviditet | 444.4% |
Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva allt inom ljud- och musikproduktion såsom komposition, textförfattande, inspelning av röst och instrument, produktion av låtar, jinglar, reklam, filmmusik, spelmusik. Försäljning av konst, foto, kläder tjänster samt produktplacering på sociala medier. Immersive experience creator innefattar tjänster som VR & AR directive, scriptwriter, producer, designer samt film & video editor.