Bolaget skall bedriva grafisk designverksamhet, filmproduktion, animering, 3D-visualisering. Bolaget skall även utveckla applikationer och innehåll för virtual reality, augmented reality och mixed reality. Bolaget skall också bedriva konsultverksamhet inom dessa områden.
2025-01* | 2024-01* | 2023-01* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 5 517 | 1 901 | 2 283 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 602 | 400 | 848 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 593 | 388 | 837 |
Årets resultat (tkr) | 1 258 | 305 | 657 |
Summa tillgångar (tkr) | 2 823 | 1 047 | 1 401 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2025-01* | 2024-01* | 2023-01* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 5 517 | 1 901 | 2 283 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 602 | 400 | 848 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 593 | 388 | 837 |
Årets resultat (tkr) | 1 258 | 305 | 657 |
TILLGÅNGAR | 2025-01* | 2024-01* | 2023-01* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 77 | 93 | 132 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 2 746 | 954 | 1 270 |
Tillgångar (tkr) | 2 823 | 1 047 | 1 401 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2025-01* | 2024-01* | 2023-01* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 450 | 491 | 686 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 56 | 100 | 144 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 1 317 | 456 | 571 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 2 823 | 1 047 | 1 401 |
2025-01* | 2024-01* | 2023-01* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 300 | 500 |
2025-01* | 2024-01* | 2023-01* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 5 517 | 1 901 | 2 283 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 29.0% | 21.0% | 37.1% |
Soliditet | 51.4% | 46.9% | 49.0% |
Kassalikviditet | 208.5% | 209.2% | 222.4% |
Bolaget skall bedriva grafisk designverksamhet, filmproduktion, animering, 3D-visualisering. Bolaget skall även utveckla applikationer och innehåll för virtual reality, augmented reality och mixed reality. Bolaget skall också bedriva konsultverksamhet inom dessa områden.