Bolaget ska bedriva verksamhet inom förstärkta och virtuella verkligheter, 3D-modellering av fysiska objekt, artificiell intelligens, marknadsplatser på Internet och därmed förenlig verksamhet.
2023-07* | 2022-07* | 2021-07* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 016 | 350 | 799 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -1 054 | -669 | 2 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 054 | -669 | 1 |
Årets resultat (tkr) | -194 | 1 | |
Summa tillgångar (tkr) | 211 | 187 | 233 |
Antal anställda | 4 | 2 | 1 |
2023-07* | 2022-07* | 2021-07* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 016 | 350 | 799 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -1 054 | -669 | 2 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 054 | -669 | 1 |
Årets resultat (tkr) | -194 | 1 |
TILLGÅNGAR | 2023-07* | 2022-07* | 2021-07* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 92 | 92 | 92 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 119 | 95 | 141 |
Tillgångar (tkr) | 211 | 187 | 233 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-07* | 2022-07* | 2021-07* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | -168 | 26 | 26 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 30 | 30 | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 350 | 131 | 207 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 211 | 187 | 233 |
2023-07* | 2022-07* | 2021-07* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | 1 304 | 604 | 625 |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | 428 | 172 | 159 |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-07* | 2022-07* | 2021-07* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 4 | 2 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 254 | 175 | 799 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | 433 | 388 | 784 |
Vinstmarginal | -103.7% | -191.1% | 0.3% |
Soliditet | -79.6% | 13.9% | 11.2% |
Kassalikviditet | 34.0% | 72.5% | 68.1% |
Arvify AB ingår i en koncern med 3 bolag. Koncernmoderbolag är Dakika AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-07.
Bolaget ska bedriva verksamhet inom förstärkta och virtuella verkligheter, 3D-modellering av fysiska objekt, artificiell intelligens, marknadsplatser på Internet och därmed förenlig verksamhet.