Bolaget skall bedriva försäljning av karosseri-, och reservdelar samt tillbehör för fordon, även därmed förenlig verksamhet såsom reparationer och service. Utföra entreprenad-, och bemanningsuppdrag samt transporter och bud körningar.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | |||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -2 | -2 | -2 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 55 | 4 | 15 |
Årets resultat (tkr) | 44 | 3 | 12 |
Summa tillgångar (tkr) | 3 422 | 3 575 | 3 747 |
Antal anställda |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | |||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -2 | -2 | -2 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 55 | 4 | 15 |
Årets resultat (tkr) | 44 | 3 | 12 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 3 000 | 3 000 | 3 000 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 422 | 575 | 747 |
Tillgångar (tkr) | 3 422 | 3 575 | 3 747 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 3 409 | 3 570 | 3 742 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 13 | 6 | 5 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 3 422 | 3 575 | 3 747 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 409 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.0% | 0.0% | 0.0% |
Soliditet | 99.6% | 99.9% | 99.9% |
Kassalikviditet | 3246.2% | 9583.3% | 14940.0% |
Bolaget skall bedriva försäljning av karosseri-, och reservdelar samt tillbehör för fordon, även därmed förenlig verksamhet såsom reparationer och service. Utföra entreprenad-, och bemanningsuppdrag samt transporter och bud körningar.