Bolaget kommer vara verksamt inom mjukvarubranschen med fokus på att skapa och sälja mjukvara för underhållning och spel. Bolaget kommer driva datakonsultverksamhet, dataprogrammering och utgivning av annan programvara.
2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 48 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -6 | 19 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -6 | 19 |
Årets resultat (tkr) | -6 | 19 |
Summa tillgångar (tkr) | 36 | 43 |
Antal anställda |
2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 48 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -6 | 19 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -6 | 19 |
Årets resultat (tkr) | -6 | 19 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | ||
Omsättningstillgångar (tkr) | 36 | 43 |
Tillgångar (tkr) | 36 | 43 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 36 | 43 |
Obeskattade reserver (tkr) | ||
Avsättningar (tkr) | ||
Långfristiga skulder (tkr) | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | ||
Skulder och eget kapital (tkr) | 36 | 43 |
2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | ||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | ||
Löner till övriga anställda (tkr) | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | ||
Sociala kostnader (tkr) | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|
Antal anställda | ||
Omsättning per anställd (tkr) | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | ||
Vinstmarginal | 0.0% | 39.6% |
Soliditet | 100.0% | 100.0% |
Kassalikviditet | 0.0% | 0.0% |
Bolaget kommer vara verksamt inom mjukvarubranschen med fokus på att skapa och sälja mjukvara för underhållning och spel. Bolaget kommer driva datakonsultverksamhet, dataprogrammering och utgivning av annan programvara.