Bolaget har till föremål för sin verksamhet att utveckla och marknadsföra programvara och system för spelbranschen, att tillhandahålla konsulttjänster inom informationsteknologi och digital kommunikation, att äga och förvalta fast och lös egendom, samt att bedriva annan härmed förenlig verksamhet. Bolaget skall inte självt bedriva spelverksamhet.
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 604 | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 366 | -73 | -169 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 368 | -72 | 1 209 |
Årets resultat (tkr) | 47 | 1 378 | |
Summa tillgångar (tkr) | 653 | 291 | 3 983 |
Antal anställda | 1 |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 604 | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 366 | -73 | -169 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 368 | -72 | 1 209 |
Årets resultat (tkr) | 47 | 1 378 |
TILLGÅNGAR | 2024-04* | 2023-04* | 2022-04* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 141 | 3 940 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 653 | 150 | 43 |
Tillgångar (tkr) | 653 | 291 | 3 983 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-04* | 2023-04* | 2022-04* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 281 | 280 | 1 448 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 372 | 10 | 2 535 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 653 | 291 | 3 983 |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 230 | 1 215 |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | ||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 60.6% | 0.0% | 0.0% |
Soliditet | 43.0% | 96.2% | 36.4% |
Kassalikviditet | 175.5% | 1500.0% | 1.7% |
Big Bad Fox AB ingår i en koncern med 6 bolag. Koncernmoderbolag är Cwb & Hbr Investeringar AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2023-04.
Bolaget har till föremål för sin verksamhet att utveckla och marknadsföra programvara och system för spelbranschen, att tillhandahålla konsulttjänster inom informationsteknologi och digital kommunikation, att äga och förvalta fast och lös egendom, samt att bedriva annan härmed förenlig verksamhet. Bolaget skall inte självt bedriva spelverksamhet.