Att tillhandahålla specialeffekter för film, spel och realtidsrenderade produkter, utveckla egna data-, konsol-, VR-, AR- och mobilspel och publikationer samt därtill relaterad verksamhet.
2023-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 826 | 1 455 | 1 636 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 216 | 109 | 393 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 216 | 109 | 393 |
Årets resultat (tkr) | 196 | 87 | 334 |
Summa tillgångar (tkr) | 441 | 506 | 578 |
Antal anställda | 2 |
2023-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 826 | 1 455 | 1 636 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 216 | 109 | 393 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 216 | 109 | 393 |
Årets resultat (tkr) | 196 | 87 | 334 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 26 | 51 | 84 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 415 | 455 | 494 |
Tillgångar (tkr) | 441 | 506 | 578 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 249 | 258 | 385 |
Obeskattade reserver (tkr) | 4 | 62 | 62 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 188 | 186 | 131 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 441 | 506 | 578 |
2023-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 300 | 184 | 334 |
2023-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 2 | ||
Omsättning per anställd (tkr) | 913 | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 11.8% | 7.5% | 24.0% |
Soliditet | 57.1% | 59.8% | 74.3% |
Kassalikviditet | 220.7% | 244.6% | 377.1% |
Att tillhandahålla specialeffekter för film, spel och realtidsrenderade produkter, utveckla egna data-, konsol-, VR-, AR- och mobilspel och publikationer samt därtill relaterad verksamhet.