Bolaget ska bedriva produktutveckling och försäljning av elektronisk hårdvara och mjukvara, e-plattformar, spel och applikationer till mobila och stationära enheter. Bolagets verksamhet innefattar även produktion av 2D- och 3D-animerad film, upplåtande av reklamyta på webb, konsultverksamhet inom UX-design och digitala affärsmodeller, ägande och förvaltning av fastigheter och värdepapper, samt därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 189 | 241 | 34 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 27 | 114 | -17 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 9 | 111 | -17 |
Årets resultat (tkr) | 7 | 73 | -17 |
Summa tillgångar (tkr) | 616 | 553 | 119 |
Antal anställda |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 189 | 241 | 34 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 27 | 114 | -17 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 9 | 111 | -17 |
Årets resultat (tkr) | 7 | 73 | -17 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 300 | 267 | 110 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 316 | 287 | 9 |
Tillgångar (tkr) | 616 | 553 | 119 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 188 | 181 | 108 |
Obeskattade reserver (tkr) | 23 | 23 | |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 115 | 145 | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 290 | 204 | 10 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 616 | 553 | 119 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 14.3% | 47.3% | -50.0% |
Soliditet | 33.2% | 35.7% | 90.8% |
Kassalikviditet | 19.0% | 70.6% | 90.0% |
Bolaget ska bedriva produktutveckling och försäljning av elektronisk hårdvara och mjukvara, e-plattformar, spel och applikationer till mobila och stationära enheter. Bolagets verksamhet innefattar även produktion av 2D- och 3D-animerad film, upplåtande av reklamyta på webb, konsultverksamhet inom UX-design och digitala affärsmodeller, ägande och förvaltning av fastigheter och värdepapper, samt därmed förenlig verksamhet.