Konsultverksamhet inom e-sport såsom deltagande vid tävlingar inom datorspel. e-handel med e-sportartiklar och relaterad hemelektronik och datorprodukter. Vidare ska bolaget utveckla och sälja gamingprodukter samt merchandise så som musmattor, headset, resväskor, dryck, klädesplagg, datorkomponenter och därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 334 | 528 | 414 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -37 | 68 | 87 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -38 | 67 | 87 |
Årets resultat (tkr) | -38 | 53 | 69 |
Summa tillgångar (tkr) | 64 | 161 | 153 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 334 | 528 | 414 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -37 | 68 | 87 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -38 | 67 | 87 |
Årets resultat (tkr) | -38 | 53 | 69 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 64 | 161 | 153 |
Tillgångar (tkr) | 64 | 161 | 153 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 13 | 83 | 111 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 51 | 77 | 42 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 64 | 161 | 153 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 50 | 80 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 334 | 528 | 414 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -11.1% | 12.9% | 21.0% |
Soliditet | 20.3% | 51.5% | 72.5% |
Kassalikviditet | 125.5% | 209.1% | 364.3% |
Konsultverksamhet inom e-sport såsom deltagande vid tävlingar inom datorspel. e-handel med e-sportartiklar och relaterad hemelektronik och datorprodukter. Vidare ska bolaget utveckla och sälja gamingprodukter samt merchandise så som musmattor, headset, resväskor, dryck, klädesplagg, datorkomponenter och därmed förenlig verksamhet.