Föremålet för bolagets verksamhet är att äga och förvalta aktier i andra bolag, utveckla, licensiera, sälja och i övrigt kommersialisera datorspel och andra interaktiva media samt utveckla, licensiera, sälja och kommersialisera digitala tjänster och därmed förenlig verksamhet.
Vad betyder det här?| 2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
|---|---|---|---|
| Omsättning (tkr) | 40 | ||
| Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -18 | 23 | -23 |
| Resultat efter finansnetto (tkr) | -17 | 23 | -23 |
| Årets resultat (tkr) | -17 | 23 | -23 |
| Summa tillgångar (tkr) | 53 | 70 | 49 |
| Antal anställda |
| 2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
|---|---|---|---|
| Omsättning (tkr) | 40 | ||
| Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -18 | 23 | -23 |
| Resultat efter finansnetto (tkr) | -17 | 23 | -23 |
| Årets resultat (tkr) | -17 | 23 | -23 |
| TILLGÅNGAR | 2024-08* | 2023-08* | 2022-08* |
|---|---|---|---|
| Anläggningstillgångar (tkr) | 8 | 8 | 8 |
| Omsättningstillgångar (tkr) | 44 | 62 | 40 |
| Tillgångar (tkr) | 53 | 70 | 49 |
| SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-08* | 2023-08* | 2022-08* |
|---|---|---|---|
| Eget kapital (tkr) | 41 | 58 | 35 |
| Obeskattade reserver (tkr) | |||
| Avsättningar (tkr) | |||
| Långfristiga skulder (tkr) | |||
| Kortfristiga skulder (tkr) | 12 | 12 | 14 |
| Skulder och eget kapital (tkr) | 53 | 70 | 49 |
| 2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
|---|---|---|---|
| Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
| Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
| Löner till övriga anställda (tkr) | |||
| Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
| Sociala kostnader (tkr) | |||
| Utdelning till aktieägare (tkr) |
| 2024-08* | 2023-08* | 2022-08* | |
|---|---|---|---|
| Antal anställda | |||
| Omsättning per anställd (tkr) | |||
| Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
| Vinstmarginal | 0.0% | 57.5% | 0.0% |
| Soliditet | 77.4% | 82.9% | 71.4% |
| Kassalikviditet | 366.7% | 516.7% | 285.7% |
Föremålet för bolagets verksamhet är att äga och förvalta aktier i andra bolag, utveckla, licensiera, sälja och i övrigt kommersialisera datorspel och andra interaktiva media samt utveckla, licensiera, sälja och kommersialisera digitala tjänster och därmed förenlig verksamhet.