Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva produktion och konsultation inom animation och film, design inom animation, film och interaktiva medier, ljudproduktion samt därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 12 991 | 19 297 | 10 044 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 84 | 3 730 | 827 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 202 | 3 613 | 905 |
Årets resultat (tkr) | 154 | 2 809 | 718 |
Summa tillgångar (tkr) | 3 294 | 5 678 | 3 124 |
Antal anställda | 10 | 10 | 8 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 12 991 | 19 297 | 10 044 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 84 | 3 730 | 827 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 202 | 3 613 | 905 |
Årets resultat (tkr) | 154 | 2 809 | 718 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 266 | 902 | 431 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 3 028 | 4 775 | 2 693 |
Tillgångar (tkr) | 3 294 | 5 678 | 3 124 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 515 | 2 861 | 1 551 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 780 | 2 816 | 1 572 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 3 294 | 5 678 | 3 124 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 2 500 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 10 | 10 | 8 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 299 | 1 930 | 1 256 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.7% | 19.3% | 8.2% |
Soliditet | 15.6% | 50.4% | 49.6% |
Kassalikviditet | 108.9% | 168.2% | 171.3% |
Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva produktion och konsultation inom animation och film, design inom animation, film och interaktiva medier, ljudproduktion samt därmed förenlig verksamhet.