Företaget ska bedriva konsult verksamhet inom kunddriven affärsutveckling genom att förbättra de fysiska och digitala kanaler där en kundresa kolliderar. Dessa förbättringar kommer att ske genom paketerade beprövade metoder och expertis och utge företagets tjänster till kund. Tjänsterna består av customer experience strategier, innovation labs, user experience samt design. Målgruppen är stora och små företag inom B2B och B2C samt större teck-bolag där företaget kommer jobba som underkonsult.
2024-09* | 2023-09* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 726 | 680 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 695 | 344 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 693 | 343 |
Årets resultat (tkr) | 549 | 204 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 530 | 997 |
Antal anställda | 1 | 1 |
2024-09* | 2023-09* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 726 | 680 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 695 | 344 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 693 | 343 |
Årets resultat (tkr) | 549 | 204 |
TILLGÅNGAR | 2024-09* | 2023-09* |
---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | ||
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 530 | 997 |
Tillgångar (tkr) | 1 530 | 997 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-09* | 2023-09* |
---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 583 | 229 |
Obeskattade reserver (tkr) | 86 | 86 |
Avsättningar (tkr) | ||
Långfristiga skulder (tkr) | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 861 | 682 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 530 | 997 |
2024-09* | 2023-09* | |
---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | ||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | ||
Löner till övriga anställda (tkr) | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | ||
Sociala kostnader (tkr) | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 195 |
2024-09* | 2023-09* | |
---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 726 | 680 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | ||
Vinstmarginal | 40.3% | 50.6% |
Soliditet | 42.1% | 29.2% |
Kassalikviditet | 177.7% | 146.2% |
Företaget ska bedriva konsult verksamhet inom kunddriven affärsutveckling genom att förbättra de fysiska och digitala kanaler där en kundresa kolliderar. Dessa förbättringar kommer att ske genom paketerade beprövade metoder och expertis och utge företagets tjänster till kund. Tjänsterna består av customer experience strategier, innovation labs, user experience samt design. Målgruppen är stora och små företag inom B2B och B2C samt större teck-bolag där företaget kommer jobba som underkonsult.