Marknadsföringsbyrå (B2B) som utför marknadsföring åt våra kunder (e-handels företag och hemsidor) på diverse kanaler som sökmotorer och i sociala medier. Utför även andra tjänster som ex. konverteringsoptimering eller analyser. Utvecklar även digitala produkter eller verktyg för företag som e-handelsbutiker, hemsidor eller fysiska butiker som är i behov av en digital produkt. En digital produkt skulle kunna vara en dashboard med nödvändig data som är lätt att få en överblick på, exempelvis en data-connector mellan Facebook och Google datastudio.
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 465 | 2 334 | 876 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 004 | 1 047 | 509 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 016 | 1 047 | 509 |
Årets resultat (tkr) | 796 | 830 | 404 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 844 | 2 031 | 1 059 |
Antal anställda | 3 | 2 | 1 |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 3 465 | 2 334 | 876 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 004 | 1 047 | 509 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 016 | 1 047 | 509 |
Årets resultat (tkr) | 796 | 830 | 404 |
TILLGÅNGAR | 2024-04* | 2023-04* | 2022-04* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 300 | 42 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 1 544 | 1 989 | 1 059 |
Tillgångar (tkr) | 1 844 | 2 031 | 1 059 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-04* | 2023-04* | 2022-04* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 183 | 1 187 | 757 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 662 | 845 | 303 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 844 | 2 031 | 1 059 |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 800 | 400 |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 3 | 2 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 155 | 1 167 | 876 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 29.0% | 44.9% | 58.1% |
Soliditet | 64.2% | 58.4% | 71.5% |
Kassalikviditet | 233.2% | 235.4% | 349.5% |
Digiraph AB ingår i en koncern med 2 bolag. Koncernmoderbolag är STQ Holding AB. Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2023-04.
Marknadsföringsbyrå (B2B) som utför marknadsföring åt våra kunder (e-handels företag och hemsidor) på diverse kanaler som sökmotorer och i sociala medier. Utför även andra tjänster som ex. konverteringsoptimering eller analyser. Utvecklar även digitala produkter eller verktyg för företag som e-handelsbutiker, hemsidor eller fysiska butiker som är i behov av en digital produkt. En digital produkt skulle kunna vara en dashboard med nödvändig data som är lätt att få en överblick på, exempelvis en data-connector mellan Facebook och Google datastudio.