Bolaget ska utföra besiktning av järnvägsanläggningar, spår och växlar på industrier samt anläggningar, tillhandahålla Tillsyningsmans tjänster TSM samt därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 291 | 2 200 | 701 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 095 | 1 377 | 482 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 106 | 1 377 | 482 |
Årets resultat (tkr) | 796 | 1 170 | 382 |
Summa tillgångar (tkr) | 2 543 | 1 862 | 626 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 291 | 2 200 | 701 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 095 | 1 377 | 482 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 106 | 1 377 | 482 |
Årets resultat (tkr) | 796 | 1 170 | 382 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 2 543 | 1 862 | 626 |
Tillgångar (tkr) | 2 543 | 1 862 | 626 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 2 099 | 1 502 | 482 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 444 | 360 | 143 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 2 543 | 1 862 | 626 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 160 | 200 | 150 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 291 | 2 200 | 701 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 47.8% | 62.6% | 68.8% |
Soliditet | 82.5% | 80.7% | 77.0% |
Kassalikviditet | 572.8% | 517.2% | 437.8% |
Bolaget ska utföra besiktning av järnvägsanläggningar, spår och växlar på industrier samt anläggningar, tillhandahålla Tillsyningsmans tjänster TSM samt därmed förenlig verksamhet.