Aktiebolaget ska bedriva fordonstransporter, fordonsbärgning och andra vägtransporter, uthyrning av bilar, verkstadsrörelse samt därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 5 914 | 6 068 | 9 090 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 506 | 67 | 1 186 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 393 | -121 | 1 050 |
Årets resultat (tkr) | 1 098 | -121 | 825 |
Summa tillgångar (tkr) | 6 334 | 6 154 | 8 497 |
Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 5 914 | 6 068 | 9 090 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 1 506 | 67 | 1 186 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 1 393 | -121 | 1 050 |
Årets resultat (tkr) | 1 098 | -121 | 825 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 3 194 | 5 222 | 6 262 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 3 140 | 932 | 2 235 |
Tillgångar (tkr) | 6 334 | 6 154 | 8 497 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 3 977 | 2 879 | 3 000 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 1 045 | 2 514 | 2 510 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 1 312 | 761 | 2 987 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 6 334 | 6 154 | 8 497 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 2 300 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 2 | 2 | 2 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 957 | 3 034 | 4 545 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 25.5% | 1.1% | 13.1% |
Soliditet | 62.8% | 46.8% | 35.3% |
Kassalikviditet | 239.3% | 122.5% | 74.8% |
Aktiebolaget ska bedriva fordonstransporter, fordonsbärgning och andra vägtransporter, uthyrning av bilar, verkstadsrörelse samt därmed förenlig verksamhet.