Föremålet för bolagets verksamhet är att producera innehåll, samt utveckla och driva mobila underhållnings och utbildningsappar med fokus på virtuella vänner.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 186 | 175 | 69 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -60 443 | -58 293 | -21 259 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -57 859 | -57 531 | -21 246 |
Årets resultat (tkr) | -57 859 | -57 531 | -21 246 |
Summa tillgångar (tkr) | 80 984 | 137 215 | 135 871 |
Antal anställda | 33 | 31 | 20 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 186 | 175 | 69 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -60 443 | -58 293 | -21 259 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -57 859 | -57 531 | -21 246 |
Årets resultat (tkr) | -57 859 | -57 531 | -21 246 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 5 207 | 5 544 | 261 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 75 777 | 131 671 | 135 610 |
Tillgångar (tkr) | 80 984 | 137 215 | 135 871 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 75 237 | 132 732 | 133 514 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 5 747 | 4 483 | 2 357 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 80 984 | 137 215 | 135 871 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 33 | 31 | 20 |
Omsättning per anställd (tkr) | 66 | 6 | 3 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -2765.0% | -33310.3% | -30810.1% |
Soliditet | 92.9% | 96.7% | 98.3% |
Kassalikviditet | 1318.5% | 2937.1% | 5753.5% |
Föremålet för bolagets verksamhet är att producera innehåll, samt utveckla och driva mobila underhållnings och utbildningsappar med fokus på virtuella vänner.