Ett företag som erbjuder konsulttjänster inom produktutveckling inom en rad olika branscher. Företagets expertisområden är interaktionsdesign, projektledning, människa-maskinsamspel, användarstudier och tester, kognitiv ergonomi och grafisk design. Företaget bedriver även forskning och utveckling inom hur man kan använda virtuell och förstärkt verklighet i samband med produktutveckling.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 375 | 417 | 14 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 481 | -103 | 3 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 494 | -103 | 3 |
Årets resultat (tkr) | 420 | -103 | 3 |
Summa tillgångar (tkr) | 674 | 406 | 145 |
Antal anställda | 1 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 375 | 417 | 14 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 481 | -103 | 3 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 494 | -103 | 3 |
Årets resultat (tkr) | 420 | -103 | 3 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 23 | 7 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 651 | 406 | 138 |
Tillgångar (tkr) | 674 | 406 | 145 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 460 | 40 | 143 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 214 | 366 | 2 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 674 | 406 | 145 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 200 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | ||
Omsättning per anställd (tkr) | 1 375 | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 35.0% | -24.7% | 21.4% |
Soliditet | 68.3% | 9.8% | 98.6% |
Kassalikviditet | 304.2% | 110.9% | 6900.0% |
Ett företag som erbjuder konsulttjänster inom produktutveckling inom en rad olika branscher. Företagets expertisområden är interaktionsdesign, projektledning, människa-maskinsamspel, användarstudier och tester, kognitiv ergonomi och grafisk design. Företaget bedriver även forskning och utveckling inom hur man kan använda virtuell och förstärkt verklighet i samband med produktutveckling.