Företaget avser bedriva verksamhet relaterat till elektronik såsom affärsutveckling, projektledning, mjuk- och hårdvaruutveckling, rådgivning och utbildning. Verksamheten avser fokusera på mobila plattformar såsom smartphones, intelligenta glasögon eller armbandsur inom olika branscher såsom fordons-, spel- eller mediabranschen.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 5 | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -6 | -8 | -6 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -7 | -8 | -6 |
Årets resultat (tkr) | 92 | 22 | 177 |
Summa tillgångar (tkr) | 411 | 502 | 708 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 5 | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -6 | -8 | -6 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -7 | -8 | -6 |
Årets resultat (tkr) | 92 | 22 | 177 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 320 | 350 | 130 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 91 | 152 | 578 |
Tillgångar (tkr) | 411 | 502 | 708 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 164 | 72 | 227 |
Obeskattade reserver (tkr) | 142 | 267 | 303 |
Avsättningar (tkr) | 130 | 130 | 130 |
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | -25 | 34 | 47 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 411 | 502 | 708 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 177 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 5 | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.0% | 0.0% | -120.0% |
Soliditet | 64.8% | 52.6% | 62.9% |
Kassalikviditet | -364.0% | 447.1% | 1229.8% |
Företaget avser bedriva verksamhet relaterat till elektronik såsom affärsutveckling, projektledning, mjuk- och hårdvaruutveckling, rådgivning och utbildning. Verksamheten avser fokusera på mobila plattformar såsom smartphones, intelligenta glasögon eller armbandsur inom olika branscher såsom fordons-, spel- eller mediabranschen.